Hvordan fortelle det til kommende besteforeldre?

Sola19911

Elsker forumet
Julibarna2024☀️
Noen som har noen hyggelige måter å dele den store nyheten på? :love7

Last edited:
Jeg tenkte å kanskje legge ultralydbildet i en konvolutt og gi til dem og si det er julekort også se reaksjonen når de åpner det :laughing002

Men en annen ting vi har tenkt på og er bare å spørr «har du lyst å bli kalt bestemor eller farmor?» å se om det går opp et lys da :blob5

Så stas :Heartred Vi ga kopper til jul året mini ble født. Det var og veldig stas :love017

Kan dere ta med noen småsko/babysko, og plassere de i gangen mens dere er på besøk f.eks? Og se om de tar hintet :hilarious::love017

Vi var ikke spesielt kreative med første, det ble bare fortalt til alle mann. Så du får oppdatere om hva du gjør og hvordan det blir mottatt :Heartred Kanskje jeg kan hente litt inspirasjon :love017

Jeg tenkte å ordne tskjorter eller gensere til de store barna mine, hvor det står "storesøster" og "storebror... igjen" på, eller noe lignende :smiley-ashamed004 Første gang var en kjedelig affære, vi bare fortalte det. Det var mest fordi jeg var veldig ung, og det var nærmest litt alvorstynget å skulle fortelle det :bag:

De er veldig glad i rødvin, så vi tenkte å lage en egen etikett på vinen med ultralyd og gi til de (svigers).

Min familie blir det body med tekst på :Heartred

Vi ga kopper til både mine og hans foreldre sist vi var gravide, men var gjennom en MA i uke 10, så koppene har blitt stående ubrukt i skap hjemme hos de. Nå kommer vi nok bare til å si at de snart kan ta frem de koppene igjen :)

Vi har ikke god kontakt. De for en WhatsApp melding når baby er på verden

Vi ga skrapelodd i fjor der det stod noe med farmor og farfar under, tenker å kjøre en enkel genser med «storebror» på i år :love7

De er veldig glad i rødvin, så vi tenkte å lage en egen etikett på vinen med ultralyd og gi til de (svigers).

Min familie blir det body med tekst på :Heartred
Den vinetiketten hørtes lurt ut til svigers her også .. noe sted du kjøper eller lager du selv ?

Den vinetiketten hørtes lurt ut til svigers her også .. noe sted du kjøper eller lager du selv ?
Skal begynne å undersøke det på fredag, etter TUL :knegg: Har sett det finnes sider der man kan lage etiketter. Kan oppdatere deg. Må bare se at alt er OK med lille og få ultralydbilde før jeg begynner med det:Heartred

Vi planlegger å gi kopper hvor det står «verdens beste mormor/morfar/farmor/farfar» på. Første barnebarn på begge sider så må gjøre litt ut av det ☺️

Vi lurer på å kjøpe en genser/ t-skjorte på der det står Storesøster Juli 2024 på og fortelle uke 12:)
Men usikker om vi klarer å vente så lenge:laughing002

Forrige gang lata mannen som han skulle ta bilde av at jeg, søstera hans og svigers satt i sofaen og jubla over et mål i en fotballkamp vi drev og så på, men han filma i stedet, og så sa han noe sånt som «en to tre, Ciri er graviiiid!»

Han sletta filmen seinere ved et uhell, er fremdeles lei meg for det. Men det var en veldig koselig måte å gjøre det på! Jeg kunne se reaksjonene deres hver og en etterpå, liksom. Det var veldig fint :Heartred

Jeg tenkte nemlig etterpå at jeg på en måte kun snudde meg til hu ene som var der, men jeg kunne se på filmen at jeg fikk bekrefta og gitt klem til alle veldig kjapt, så det var bra for en sånn hormonell over thinker som meg :hilarious::Heartred

Back
Topp