Nå er det ca 3 uker til vi skal fortelle det til barna, gleder meg Har ikke bestemt meg for hvordan vi skal si det enda, har jo lyst til å gjøre litt ut av det.. Noen som har tips og ideer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skal være god om du greier å holde det hemmelig i 12 mndVi klarer nok ikke holde det til 12 mnd, selv om det gjerne er det beste. Skal på tidlig ul i uke 8, og om alt ser bra ut etter det vil de nok få vite det. De er 8 og 3, og eldste har allerede begynt å spørre hvorfor jeg er så trøtt hele tiden...
Vi kommer nok bare til å fortelle det
Du skal være god om du greier å holde det hemmelig i 12 mnd
Min datter på 13 år fant graviditetstesten med et uhell... hun ble veldig glad da, men var jo ikke planen at hun skulle finne ut av det sånn Hun er klar over at faren for å miste så tidlig er ganske stor, så ba henne om å ikke fortelle det til noen før vi kommer over de 12 magiske ukene..Nå er det ca 3 uker til vi skal fortelle det til barna, gleder meg Har ikke bestemt meg for hvordan vi skal si det enda, har jo lyst til å gjøre litt ut av det.. Noen som har tips og ideer?