Hvordan fortelle den vordende far?

Han var rett utenfor når jeg tok testen, vi har eget bad på soverommet. Tok testen så så vi resultatet sammens, var på nyttårsaften rett før vi skulle dra i selskap. Veldig koselig og dele dette sammens

Jeg tok en test i skjul, og tenkte å ikke si noe hvis den var negativ. (Han synes det har blitt litt mye tester siste tida:hilarious:). Men så kom det sørenmeg to streker frem, og streken var sterk nok til at mannfolk kan se den! Så da gikk jeg ut fra badet med testen i handa. Han skjønte det med en gang.

Med første barnet kunne han ikke tro på at jeg virkelig kunne være 100% gravid (som om man kan være 78% gravid...:wacky: ) med en så svak strek:evil6. Denne gangen hadde han jo erfart at det blir barn, selv om streken er svak, og ble bare veldig glad:Heartred Viste den til han ved første strek som var mulig å se uten lupe:love7

Last edited:
Første gang vi ble gravide var jeg hoppende glad da to streker dukka opp, så jeg hoppa inn i senga til han som lå å sov, med test i hånda. Han var trøtt og litt fyllesyk etter gutte-kveld kvelden før, så han forsto ikke helt i begynnelsen... Men så slo det han at jeg hadde tissa på den! Han kasta den ut av soverommet å sa forakrekket: du har jo tissa på den!! Haha! De andre gangene har det gått bedre. Han bryr seg ikke lenger om jeg har tissa på den.

Back
Topp