Hvordan fortelle den vordende far?

Tufso86

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Har alle fortalt det til den kommende pappa’n? Jeg har ikke sagt noe enda, og tenkte å overraske han med nyheten på julaften:angelic: Foreløpig går det greit å holde på det, men jeg får litt dårlig samvittighet :hilarious:

Spørsmålet er bare hvordan fortelle det? Jeg har bare strimmeltester, og har ikke så veldig lyst til å kjøpe en dyr digital bare til det formålet. Men kan jo selvfølgelig bare pakke inn en strimmel da, hehe:santa

Han måtte tyde testen med meg :hilarious: her er den redigert

Vedlegg

• 9BDFE0D9-A83A-49D1-B004-B262558EAAF7.jpeg
    9BDFE0D9-A83A-49D1-B004-B262558EAAF7.jpeg
    12 KB · Visninger: 53
Her veit han det. Har vært med i hele prosessen :)

Jeg løp inn til han i går morges etter sterk test, gråtende. Han lå og sov :hilarious: han tok rundt meg og dro med ned i armene sine :Heartred det var skikkelig tatt ut av en film:rolleyes: så gråt vi sammen :Heartred:sad002

Jeg løp inn til han i går morges etter sterk test, gråtende. Han lå og sov :hilarious: han tok rundt meg og dro med ned i armene sine :Heartred det var skikkelig tatt ut av en film:rolleyes: så gråt vi sammen :Heartred:sad002

åååå så fint:love7

Jeg har enda ikke sagt noe, men det er veldig vanskelig!! Men lurer på å skrive et kort og lime en strimmel inni kortet. Jeg skal ta en test julaften morgen, for å se stigning fra i dag:love2
Han blir nok veldig overrasket, selv om han har sagt helt siden vi hadde ubeskyttet sex at jeg sikkert er gravid, hehe:biggrin
Tror jeg skrev det et annet sted, men vi har ikke vært aktive prøvere fordi han ikke har vært klar enda. Men så har han snakket mer og mer om det og fikk plutselig et innfall om å prøve en kveld:knegg:
Jeg har vært klar i to år, så jeg er så glad!

åååå så fint:love7

Jeg har enda ikke sagt noe, men det er veldig vanskelig!! Men lurer på å skrive et kort og lime en strimmel inni kortet. Jeg skal ta en test julaften morgen, for å se stigning fra i dag:love2
Han blir nok veldig overrasket, selv om han har sagt helt siden vi hadde ubeskyttet sex at jeg sikkert er gravid, hehe:biggrin
Tror jeg skrev det et annet sted, men vi har ikke vært aktive prøvere fordi han ikke har vært klar enda. Men så har han snakket mer og mer om det og fikk plutselig et innfall om å prøve en kveld:knegg:
Jeg har vært klar i to år, så jeg er så glad!
Så koselig med overraskelse da ❤️ sikker på at han blir overlykkelig! Mannen min sier at man jo aldri blir klar for det uansett :rolleyes:

Så koselig med overraskelse da ❤️ sikker på at han blir overlykkelig! Mannen min sier at man jo aldri blir klar for det uansett :rolleyes:
Helt enig med mannen din, man må jo bare hoppe i det på et tidspunkt! Jeg måtte bare slutte å spørre, slik at han fikk «komme på det selv» :D Da var det plutselig en veldig god ide!:hilarious:

Jeg løp inn på kjøkkenet med positiv strimmel i hånda og tårer trillende hadde store planer om å gjøre noe kult med det kom som et sjokk så jeg hadde ikke noe valg

Jeg hadde pakket inn to ekstra gaver til adventskalenderen hans. I den første lå den en bokskjøler med «pappa på lading», oppi den lå det tre tester. En cb early, en cb+ og en cb med gravid 1-2 uker.
I den andre pakken lå det en plakat med «papparegler» :)

Jeg hadde pakket inn to ekstra gaver til adventskalenderen hans. I den første lå den en bokskjøler med «pappa på lading», oppi den lå det tre tester. En cb early, en cb+ og en cb med gravid 1-2 uker.
I den andre pakken lå det en plakat med «papparegler» :)

Så koselig!

Jeg har bestemt meg for å si det lillejulaften når ungene er lagt. Julaften får vi masse besøk, så tenker han skal få muligheten til å la det synke inn litt før alle kommer :biggrin
Skal legge en bolle i ovnen (med ovnslyset på), og se hvor lang tid det tar før han ser det :Heartred

Jeg la dette på spisebordet vårt (han går rett dit etter jobb og legger fra seg alt mulig rot fra jakka si). Men han så ikke testen og trodde jeg bare hadde kjøpt en gave til noen :hilarious: Og så klarte han ikke å se at testen var positiv, så jeg måtte gå å vise han streken :hilarious: Det hele ble veldig komisk, men når han ENDELIG så at det var to streker ble han veldig glad :Heartred

Vedlegg

• IMG_4775.jpg
    IMG_4775.jpg
    22,9 KB · Visninger: 36
Jeg sprakk i dag, og fortalte det i senga i dag tidlig :D han ble veldig sjokkert, men glad og stolt:happy:

Jeg spurte om han ville se på strekene mine ;)

Jeg viste han nedgang fra ovitrelle og stigning dag 9 og 10. Han var ikke særlig imponert, vanskelig å se de svake strekene :facepalm:
I dag fikk han en digital da han sto opp, da ble han glad :happy:

vurderer å lage en gave til mamma og pappa på julaften, pakke inn babysokker eller noe. Veldig tidlig da, men de blir sikkert veldig glade:Heartred

For oss er testinga en fellesgreie, så snart jeg har tissa på pinnen så roper jeg han inn på badet for å se på sammens med meg! :) Så han så det nøyaktig samtidig som meg <3

Jeg også bare fortalte det med en gang :angelic: Eller jeg gikk opp trappa og stilte meg utenfor porten, også sa jeg «du må komme og se på noe». Han: «har du tatt test nå?» :hilarious::hilarious: Han så streken, selv om den ikke var kjempesterk :)

Tok en test bare for moro, da jeg begynte å få tegn på ny graviditet men usikker allikevel. Hadde en digitaltest liggende og fikk ungene til å levere den til mannen :-)

Her var det mannen som så strek før meg. Hadde lovet mannen å vente til morgenen etter men klarte ikke, så løp på kjøkkenet med testen i hånda for å innrømme hva jeg hadde gjort og han bare "det er to streker jo, også på kvelden da!!!" hihi. Gikk å smågrein sammen hele kvelden :love017 Helt i ekstase begge to <3

Back
Topp