Hvordan fortelle den gode nyheten?

fjellgeita2016

venter en liten januarskatt
Januarskatter 2015
Ja overskriften sier vel sitt;)

Vi har tenkt endel på dette, men har god tid da vi ikke har tenkt å si det før rundt uke 12=)

Men til søsknene til mannen og meg tenker vi å skrive en slags stillingsannonse der vi søker etter tanter og onkler fra januar 2015 av. Eller noe i den duren=)

Til en som elsker å strikke skal vi pakke inn garn og oppskrift på et babyteppe som vi har lyst på. Og lure på om hun kan tenke seg å strikke det innen januar slik at ikke lille skatten kommer til å fryse...

Så må vi bare pønske ut en måte å si det til foreldrene våre på;)

Hadde hatt lyst til å bestille en T-skjorte til datteren der det skal stå at hun skal få søsken, eller noe i den duren.

Det med strikking, var ikke dumt, men siden jeg strikker så mye selv , så er det dumt å la andre gjøre det :P hehe..
Vet ikke helt jeg, vi kommer vel bare til å si det, rett ut.. Tror jeg :) Lyst til å fortelle foreldrene våres det nå, men han vil vente... Så da får vi vente :P hehe

Vi venter med å fortelle familie og venner til rundt uke 12 :-)
Har derimot allerede fortalt det til et fåtall for eventuell støtte om det skulle skje noe med spiren.

Jeg dro ut å spiste med besteveninna mi i går. Hun bestilte øl, jeg bestilte en brus. Så la jeg boksen med nikotinfri snus på bordet, fortsatt ingen spørsmål. Så når jeg til slutt fortalte det til henne endte det opp med at hele restauranten satt å klappa mens "congratulations" runga over anlegget og servitøren kom med is med fyrverkeri i. Hahah. Egentlig litt pinlig med tanke på at det skulle være hemmelig, men veldig koselig også :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sønnen vår satt i sofaen når vi fortalte det til han og mannen min filmet❤️. Hærlig reaksjon hos han;). Dagen etter fikk han ringe til alle nærmeste i familien;). De likte det godt;). Vi måtte fortelle det nå, siden jeg er så dårlig begynte sønnen vår og de nærmeste å bli besymret❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Svigermoren sa igår at hun drømte at det skulle komme ny bebis i familien, men hun skjønte ikke fra hvem av oss (har tre svigerinner), så vi tenkte å si at drømmen hennes var nok om oss:D

Vi venter med å fortelle familie og venner til rundt uke 12 :)
Har derimot allerede fortalt det til et fåtall for eventuell støtte om det skulle skje noe med spiren.

Jeg dro ut å spiste med besteveninna mi i går. Hun bestilte øl, jeg bestilte en brus. Så la jeg boksen med nikotinfri snus på bordet, fortsatt ingen spørsmål. Så når jeg til slutt fortalte det til henne endte det opp med at hele restauranten satt å klappa mens "congratulations" runga over anlegget og servitøren kom med is med fyrverkeri i. Hahah. Egentlig litt pinlig med tanke på at det skulle være hemmelig, men veldig koselig også :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Hehe, koslig da. Selv om mange fler fikk vite det (men antar du ikke kjenner de).

Back
Topp