Hvordan fortelle andre?

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Har dere planer om å fortelle nyheten om den lille spiren på en spesiell måte?

Jeg sitter å ser på videoer på YouTube for Nte gang og tårene og latteren sitter løst her, der er mange flinke og kreative folk det ute :smug::joyful:

http://youtu.be/cPFtchZzYeU

Med vår første gav vi bare en kopp med "farmor" på, hun skjønte den ikke helt og sa bare takk, for hun har et barnebarn fra før, men så skjønte hun det og ble veldig glad :hilarious:

Denne gangen vet jeg ikke om vi sier noe i det hele tatt, vi sa det bare til noen få sist og ikke Facebook, vi må tenke litt ;-)

Alle vet det allerede siden det er prøverør, så de har fulgt hele prosessen fra innsett til testing. Fb får ikke vite før etter oul, og da blir det sikkert noe storesøster opplegg, evt 4 par sko eller noe.

Nei, vet ikke helt altså.
Tenkte bare å slenge på datteren min en t-skjorte som det står "storesøster" på. Jeg synes det er vanskelig å ikke si noe, så sjansen er at jeg bare kommer til å forglemme meg en dag. Spesielt til mine foreldre :P

Alle vet det allerede siden det er prøverør, så de har fulgt hele prosessen fra innsett til testing. Fb får ikke vite før etter oul, og da blir det sikkert noe storesøster opplegg, evt 4 par sko eller noe.

Åååh så morro :woot::Heartred

Nei, vet ikke helt altså.
Tenkte bare å slenge på datteren min en t-skjorte som det står "storesøster" på. Jeg synes det er vanskelig å ikke si noe, så sjansen er at jeg bare kommer til å forglemme meg en dag. Spesielt til mine foreldre :p

Har selv vurdert å ta på en T-skjorte på vesla:joyful: Får se hva vi gjør ;-) akkurat nå ser det ut som jeg er 5 mnd på veg, fødte for 10 mnd siden, så hadde vert morro å bare latet som ingenting :-P

Samme som Hurt_2014, ettersom det var ivf så vet allerede litt for mange om det :P

Åååh så morro :woot::Heartred

Har selv vurdert å ta på en T-skjorte på vesla:joyful: Får se hva vi gjør ;-) akkurat nå ser det ut som jeg er 5 mnd på veg, fødte for 10 mnd siden, så hadde vert morro å bare latet som ingenting :p
Haha. Ja, det kunne vært spennende -;)

Hvis vi kommer så langt så tror jeg ikke vi gjør noe ut av det. Blir hemmelig til magen ikke kan skjules lengre.

Vi har fortalt det til den nærmeste familie allerede. Fordi når vi mista sist var det deilig å kunne støtte seg på dem. Så tenker at skulle det skje igjen er det deilig at de vet det:)

Hvis vi kommer så langt så tror jeg ikke vi gjør noe ut av det. Blir hemmelig til magen ikke kan skjules lengre.

Litt min plan også :)

Vi har fortalt det til den nærmeste familie allerede. Fordi når vi mista sist var det deilig å kunne støtte seg på dem. Så tenker at skulle det skje igjen er det deilig at de vet det:)

Det er godt å ha en støtteapparat i en slik tid <3 håper at fenne gangen slipper du :-D

Last edited:
Litt min plan også :)

Det er godt å ha en støtteapparat i en slik tid <3 håper at fenne gangen slipper du :-D
Håper det jeg også:) sendte mail til fertilitetsklinikken og fortalte om at letrozol hadde gjort susen og at jeg var bekymra. Og at jeg hadde lest om pregesteronstøtte og om det kunne hjelpe for å forhindre sa. Så får se hva de sier i morgen. Verdt å spørre i allefall tenker jeg:)

Jeg skal bli storebror body eller noe sånt på mini kanskje :) Får se

Mamma kommer på besøk om et par uker og har tilbydd seg tidligere å strikke genser/kofte til meg. Tenkte å spørre om hun ikke kunne strikke noe varmt til vinteren, for så å ta fram et hefte med babystrikk :joyful:

Mamma kommer på besøk om et par uker og har tilbydd seg tidligere å strikke genser/kofte til meg. Tenkte å spørre om hun ikke kunne strikke noe varmt til vinteren, for så å ta fram et hefte med babystrikk :joyful:

Jaaaa så fint <3

Mamma og søstern vet det. Håper å få til ett bilde snart. Så blir det nok bare og vise det til familie, og så på Facebook etterpå. Til barna har jeg bestillt en nydelig jule kjole og en smoking boddy, som jeg tenker å pakke inn, så dem for åpne etter fredagstacoen om noen uker. Så tar vi bilder i den sammenheng av oss fire, der vi har hver vår julehårbøyle med stæsj på. Og barna holder klærna, med tekst til bildet, sånn ca- første og største julegaven er under produksjon.
Så får vi håpe ebay sender tidsnok;)

b6555851f2fd8f4fcc48dc310ccf489d
9ceadba59a733fe502d702a322633b68
b08a30ec57a962c419ed489865ef5454

Last edited:
Mamma og søstern vet det. Håper å få ett tul bilde snart. Så blir det nok bare og vise det. Til barna har jeg bestillt en nydelig jule kjole og en smoking boddy, som jeg tenker å pakke inn, så dem for åpne etter fredagstacoen om noen uker. Så tar vi bilder i den sammenheng av oss fire, der vi har hver vår julehårbøyle med stæsj på. Og barna holder klærna, med tekst til bildet, sånn ca- første og største julegaven er under produksjon.
Så får vi håpe ebay sender tidsnok;)

b6555851f2fd8f4fcc48dc310ccf489d
9ceadba59a733fe502d702a322633b68
b08a30ec57a962c419ed489865ef5454

Den var kreativ :joyful: :thumleft :Heartred

Så koselig! Den likte jeg :-)

Vi vet ikke hvordan vi skal fortelle mine foreldre dette, da de har gitt veldig uttrykk for at det er for tidlig med barn da jeg fortsatt er student. Jeg er faktisk 26 år, og kjæresten er 30. Graviditeten var ikke planlagt, men vi føler os absolutt klare for det. Ingen av oss vil være tilstede når de skal få høre om det, da de helt sikkert vil reagere litt voldsomt... Vi tenker kanskje å skrive et koselig brev fra frøet i magen eller noe sånt :) Hva tenker dere kan være lurt?
Til andre tror jeg vi bare kan si det rett ut, flere vennepar spør og maser om det med jevne mellomrom :)

Vi vet ikke hvordan vi skal fortelle mine foreldre dette, da de har gitt veldig uttrykk for at det er for tidlig med barn da jeg fortsatt er student. Jeg er faktisk 26 år, og kjæresten er 30. Graviditeten var ikke planlagt, men vi føler os absolutt klare for det. Ingen av oss vil være tilstede når de skal få høre om det, da de helt sikkert vil reagere litt voldsomt... Vi tenker kanskje å skrive et koselig brev fra frøet i magen eller noe sånt :) Hva tenker dere kan være lurt?
Til andre tror jeg vi bare kan si det rett ut, flere vennepar spør og maser om det med jevne mellomrom :)
Med dem alderen så tenker jeg att foreldrene deres har lite dem skulle sagt. Vist dem er så imot kan jeg skjønne dere vil gjøre det på den måten. Uansett, masse lykke til:) og nyt att dere skal bli en familie

Jeg fikk mitt første barn når jeg var 24 år og student. Det gikk helt fint. Tok fri et semester og begynte igjen. Klarte å fullføre sykepleiestudie med en liten en, så dette klarer du også :)

Back
Topp