Hvordan fortalte...

sun_rise

Glad i forumet
Hvordna fortalte du pappaen at du var gravid og hvordan tok han det?

Pappaen her i huset var på jobb når jeg tok testen, men når han kom hjem fikk han se testen og han ble utrolig glad. Vi har vært prøvede en stund og har mistet, så vi er ikke like jublende ennå. Håper å få roet ned nervene med en ul.
Forje gang fikk han bitte små heklede sokker med et brev om å passe på de til føret var stort nok.
Med jentungen var jeg helt i ekstase (etter lang prøve tid), så han fikk vite det over tlf. Like glad han :)
 
Vi skulle ha biff til middag, og jeg hadde testet på morgenen. Visste ikke om jeg turte å si noe siden det var så tidlig og det har gått galt flere ganger, men klarte ikke å la være :p Så da han stod på kjøkkenet og skulle steike biff kom jeg inn til han med testen og sa: "Jeg tror min må være gjennomstekt" og viste han testen med to streker på :)

Han ble glad, men ville ikke glede seg for mye med en gang. Men etter ul på torsdag tror vi mer på det begge to :)
 
Jeg hadde tatt noen svaaaakt BT tester 10 dpo og klarte ikke dy meg, men måtte svi av en digital. Der stod det "Pregnant 1-2*.. ropte på min kjære og viste han den :)

Vi var glade begge to, men turte og tør enda ikke å juble så altfor høyt iom at vi mistet i januar.
 
Mannen her har vært bortreist denne uka, før han kom hjem, skrev jeg på sønnens krittavle: gravid?! Baby til jul?
Hadde tenkt å se hvor lang tid det tok før han oppdaget det, men når han hadde vært hjemme i ca 10 min, klarte jeg ikke dy meg lenge, så jeg viste han tavla:)
Han ble kjempeglad, men sjokkert, vi har ikke akkurat gått inn for å prøve, bare traff helt tilfeldig:)
 
Mannen hadde akkurat reist på jobb når e testa, å utålmodig som e e så måtte e bare ringe med en gang :p Fikk vill jubel fra han, etterfulgt av; e må bare tenke litt. Fikk melding seinere på dagen med wow :) Va første mnd vi prøvde så :) Han e veldig glad, ønska se mange barn:)
 
Her viste han det hele veien pga vi har hatt icsi forsøk :) Han ble utolig glad da jeg kom inn om morningen og kunne vise flere positive tester :) hadde ett mislykket forsøk nov i fjor så klarer ikke å glede oss helt før vi har vert på tidlig ul.
 
Viste han testen med svak strek, og spurte om han så det. ( han har aldri sett en positiv test før). Så viste jeg han en liten body jeg har hatt liggende, så sa han : tror du det? Ja sa jeg. Så fikk jeg en god klem. Etter lang prøvetid er vi så glade begge to :)
 
Min mann jobber på havet, så han ringte meg på kvelden å da fortalte jeg det. Å da sa han at han visste det:p det var jo ett planlagt barn så :)
 
Kjærsten er mye avgårde på jobb så han var avgårde når jeg tok test. Prøvde å ringe han på vei til jobb på morgenen mens jeg kunne snakke med han uforstyrret (deler kontor) Han tok telefonen og sa rask at han måtte ringe meg opp, hvilket han gjorde når jeg var kommet meg på jobb og ikke kunne prate. Jeg var døden nær sv sprekkeferdighet da dette er noe han virkelig har ønsket et stund. Ringte han så opp på facetime når jeg kom hjem og det eneste han så når han mottok samtalen var den postive testen i skjermen :) For et utryk han hadde!!! OFF! sa han og dro hånden gjennom håret og så begynte han å le av glede :) :)
 
mannen min har vært med meg igjennom hele icsi reisen, og var også med meg når testen skulle tas.

han jubler ikke høyt enda, ikke jeg heller, har mange neg forsøk bak meg.

men jeg vet at denne gangen er jeg graviiiiiid hehehehe.

gleeeeder meg til ul vil helst i mårå
 
jeg ommøblerte soverommet til han kom hjem fra jobbturen og spurte om det var plass til ei ekstra seng der inne da han kom hjem igjen.. "joooda, det er det sikkert".. han tok ikke tegninga før jeg sa at vi er nødt til det innen jul ;)
 
Han lå og sov på sofaen da e sneik meg inn på toalettet og testet.. Like etter han våkna så fortalte jeg han det (etter det første sjokket hadde lagt seg hos meg) og han ble veldig glad :D
 
Jeg testet positivt da han var på jobb. Sprang ut å kjøpte en body str50 og en smok det stod i love daddy på. Pakket det in. sammen med testen og en lapp det stod gratulerer du skal bli pappa på. Han pakket opp etter vi hadde spist middag. Det første han sa var tuller du?du tuller vel ikke?
 
Vi hadde på følelsen av at mensen min var litt forsinket (jeg følger aldri med, jeg kjenner med en gang når jeg skal ha den). Hadde hatt en del sting i magen den siste uka, men fikk aldri de typiske mensen-tegnene, så vi prata om å kjøpe en test. Han kjøpte testen etter jobb og kom hjem.. Jeg tok testen med meg og sa at jeg var nok helt sikkert bare forsinket. Tissa og la den i fra meg. Vasket hendene - og da jeg snudde meg å skulle se sto det Gravid 3+, da datt det ut av meg "OH MY GOD". Han åpna døra og jeg ga han testen. Kjente blodet bruste inn i meg, og han ble nokså hvit. Hehe:):) Vi måtte begge legge oss på senga og ta det inn over oss! - Etter en liten stund ble vi bare mer spente og glade, det er første gang for oss begge! :) Nå gleder vi oss bare til Desember, men enda som det er med tanke på boplass osv er det godt vi har noen mnd på oss:)
 
Jeg ringte han og sa det.. det va HELT uventet så han holdt på å svime av i andre enden stakkar :)
 
Back
Topp