M
Moderator Tone
Guest
Hvordan fortalte du det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig! Hvordan reagerte han?Pakket inn en graviditetstest sammen med noe babytøy, og ga han det når han kom hjem fra jobb [emoji4]
Han satt å så på testen en stund, å så sier han: "2 streker, betyr det at du er gravid?" Jeg sa ja, og da ble han veldig glad og kunne ikke helt tro at det var sant [emoji4]Herlig! Hvordan reagerte han?
Vi var så sikker på at vi måtte vente til neste pp, så ingen av oss var forberedt på positiv test. Jeg hadde visst om det en stund men ville si det på en litt spesiell måte. Til slutt endte jeg opp med å lage et kort til han hvor det stod noe som: "din søknad er nå ferdigbehandlet og vi kan med glede si at dine ønsker om mindre nattesøvn, strammere økonomi og ett stykk hormonell samboer er nå innvilget". Han leste kortet og så spørrende på meg, han kunne ikke helt forstå hvordan dette hadde skjedd. Når det endelig gikk opp for han var han så stolt over svømmerne sine [emoji23]
For en gjøk!!! Hvor gammel er han egentlig??Jeg sa til han på forrige fredag (etter at jeg hadde fått en svak rosa strek på en strimmel) at jeg TRODDE jeg var gravid. Han ble sur og sa at jeg sku ta en test. Jeg turte ikke å si at jeg allerede hadde testet meg, og gikk med på å teste meg dagen etter. (Lørdag) Når jeg igjen fikk positiv test så ble han mer sur og iskald mot meg, for han ønsket ikke noen flere barn ennå. Ville jeg skulle ta angrepille (haha) ville jeg skulle ta abort, sa jeg måtte selge hestene. Han var ALT annet enn støttende mot meg. Jeg var så fortvilet og knust og gråt hele tiden, og gleden min over å ha blitt gravid forsvant helt.
Han brukte hele helgen på å gjøre livet surt for meg, til jeg fullstendig ignorerte han og ikke engang ville kysse han når han sku på jobb. Den dagen tror jeg sjokket hans la seg litt, og han ville beholde. Nå har han lastet ned mange baby apper for å følge med på utviklingen, og det kribler hos oss begge.
Utrolig morsomtVi var så sikker på at vi måtte vente til neste pp, så ingen av oss var forberedt på positiv test. Jeg hadde visst om det en stund men ville si det på en litt spesiell måte. Til slutt endte jeg opp med å lage et kort til han hvor det stod noe som: "din søknad er nå ferdigbehandlet og vi kan med glede si at dine ønsker om mindre nattesøvn, strammere økonomi og ett stykk hormonell samboer er nå innvilget". Han leste kortet og så spørrende på meg, han kunne ikke helt forstå hvordan dette hadde skjedd. Når det endelig gikk opp for han var han så stolt over svømmerne sine [emoji23]
Han er 29. Kan være litt barnslig noen ganger, og si ting før han har tenkt over det.For en gjøk!!! Hvor gammel er han egentlig??
Han er 29. Kan være litt barnslig noen ganger, og si ting før han har tenkt over det.