Hvordan fortalte du (evt) partner?

Var sikker på at det ikke gikk denne gangen. Tok derfor ingen tidlig tester og på dag for forventet mens skulle vi på lang kjøretur så ville vente med å teste. Da vi kom hjem hadde jeg enda ikke begynt å blø så jeg ropte til mannen: «jeg blør ikke, tar en test». Når den var positiv løp jeg så raskt ned at trappen ristet og sa «den er positiv» før jeg begynte å gråte. Mens vi satt og klemte hverandre hørte vi plutselig 2 åringen si «mamma?». Glemte han helt der en liten stund:laughing002 Så det var ikke så veldig romantisk eller godt planlagt, men ble en koselig stund.

Jeg har ennå ikke sagt noe til mannen! :nailbiting: Tips til gode måter å si det på?
Spørs hvor gira han er i utgangspunktet? Er dette en veldig ventet og ønsket baby, så er det jo kjempefint å pakke inn testen med noe babyting. Men du har en toåring fra før - så du kan bruke h*n også. Enten pakke på lille en tskjorte som forteller nyheten (type, big Brother/sister to be, noe sånt) - den kan du jo også bruke når du vil fortelle resten av familien.. Eller, få toåringen til å gi en g-test til pappaen sin :hilarious: utfordringen er jo å få lille til å gi den UTEN å spise på den eller å bruke det som tusj.

Back
Topp