Hvordan fortalte dere det?

Jordbær

Forelsket i forumet
Det er så mange kreative måter å fortelle at man er gravid på, og her kan man dele festlige historier og reaksjoner :-)

Har ikke fortalt det til noen ennå!'men er interessert i å få noen tips til måten å fortelle det på :D

Jeg skreiv på en lapp, "fat sounds awsome, let's get fat" g internt ;-) og teipet på testen på baksiden. Ga lappen til mamma og pappa :-) sendte snap til de nærneste vennene våre ;-)

Tenkte å kjøpe ting som har baby i seg: babymais, babybell, babyolje, og liknende. Og pakke inn i rekkefølge. Gjerne den siste pakken blir et ultralydbilde, eller en boks med babymat. Er ikke helt sikker enda, men de elsker tullegaver :p

Kjøpte en genser til lillemann hvor det stod: "I mammas lille mage ligger det en liten gave. Jeg skal bli storebror", full jubel og litt til overs :D

Tenkte å kjøpe ting som har baby i seg: babymais, babybell, babyolje, og liknende. Og pakke inn i rekkefølge. Gjerne den siste pakken blir et ultralydbilde, eller en boks med babymat. Er ikke helt sikker enda, men de elsker tullegaver :p

Åååååå den likte jeg!! :D nesten så jeg får lyst til å gjøre det på den måten jeg og! :D hihi!

Det var ikke så planlagt her, men vi hadde både svigermor og svogeren på besøk. På middagsbordet hvisket jeg i øret på min sønn om at han skulle stå ved enden og fortelle om babyen i magen på en morsom måte. Hihi det ble faktisk bra!
Ellers fikk min familie, mor og far vite det via tlf. Jeg fortalte det til mor og mannen til min far:) alle ble positivt overrasket selv on det er nr 4 som er i vente :D

Av en eller annen grunn synes jeg det er litt flaut, så kommer sikkert til å mumle det til folk :p

Mamma og pappa klaget hele kvelden på at ikke de fikk noen tale i 50 års dagen sin fra barna sine..talen kom helt på slutten den, selv om ikke den var så lang var innholdet stort:)

Vi lagde vinetiketter, limte på vinflasker og ga bort til kommende farfar, mormor og morfar :) på vinflasken sto det "gratulerer! Du skal bli mormor/morfar/farfar!" :) Jeg lagde de veldig like de originale, så man måtte faktisk lese på vinen for å se hva det sto ;) De kommende besteforeldrene ble veldig imponert hvertfall :)

Vi lagde vinetiketter, limte på vinflasker og ga bort til kommende farfar, mormor og morfar :) på vinflasken sto det "gratulerer! Du skal bli mormor/morfar/farfar!" :) Jeg lagde de veldig like de originale, så man måtte faktisk lese på vinen for å se hva det sto ;) De kommende besteforeldrene ble veldig imponert hvertfall :)

Det var en skikkelig kul ide! :D

Jeg mumla det til mamma og pappa skulle ønske vi hadde gjort det på en mer morsom måte men jeg fikk da sagt det hihi

Med de to yngste fortalte vi det kun til de aller nærmeste vennene og familien. Da jeg ble gravid med yngste bestillte jeg en body og en t-skjorte til de to eldste der det sto: jeg skal bli storebror og jeg skal bli storebror...igjen!
Tok disse på når vi skulle på middag til svigers ;)
Resten av omverden (type fb o.l) fikk vite det etter fødselen, var mange som ble litt satt ut for de visste jo ikke at jeg var gravid en gang :p

Jeg har kjøpt genser til jenta mi på 2 år. På genseren står det: oops! They did it again. Im going to be a BIG SISTER! Har hatt den på henne når så besteforledrene fikk se, de ble kjempe glade :) Så skal legge ut bilde av henne med den på når vi skal si det på fb :p

Back
Topp