Hvordan fortalte dere det til kjæresten?

Her fant jeg en body til minste gutten, der der står jeg skal bli storebror.
Snudde ryggen av bodyen til mannen og sa at denne blir vell å passe snart. Når han så på den så snudde jeg den. Han leste, og fikk en liten stund før han sa: tuller du? :hilarious:

Min er av den nervøse sorten, så han trenger tid til å venne seg til og tenke på saken. Fikk overtalt han til å begynne prøving i mai etter mye om og men. Trøsta han med at det ikke kom til å gå på første forsøk :angelic:

Sendte bilde av test 10 dpo også fikk jeg til svar: Jeg visste det kom til å gå på første forsøk!!!
Han gleder seg veldig nå :happy:

Vi har egentlig ikke prøvd å bli gravide,men hadde en felles tanke om at det skjer hvis det er meningen.
En kveld vi satt å så på en serie som er litt trist og samboer snufset som verst så slengte jeg graviditetstesten bort til han. Det ble lenge stille før tårene fosset og han hulket av glede. Han var ikke helt forberedt på den. Litt slemt men gøy. Og jeg lo vi er begge veldig lett rørte av oss

:notworthy:notworthyJeg skulle på «eggsjekk» i forhold til egguttak ved IVF. Var hos gyn og har sett nok bilder av hvordan eggen bør være i strl, ingen var i nærheten så da tenkte jeg at løpet var kjørt for denne runden. Ddt gikk hundre tanker gjennom hodet før gyn sa «dette er livmoren, hva tenker du om dette?» så et svart hull og på 5 sek gikk det gjennom «har jeg cyste, er det kreft?!?» før han da sa «dette virker som en graviditet»

lang historie kort- det ble bekreftet. Hadde ikke med mannen da dette var bare en kontroll, så ringte hulkende når jeg var kommet i bilen og sa at vi skulle ikke videre med IVF, for vi var allerede gravide❤️ Han ble super glad å måtte felle noen tårer han også❤️ (Så slapp han meg på flere slike hormoner) vet ikke om graviditetshormonene er noe lettere å forholde seg til✨ nå er det bare å krysse fingrene❤️

Han fikk dette i en pen eske ❤️

Vedlegg

• 66DBBDE5-548A-4302-B9F0-42D74FF4EA2F.jpeg
    66DBBDE5-548A-4302-B9F0-42D74FF4EA2F.jpeg
    34,9 KB · Visninger: 9
Tok en test en tidlig morgen uten at han visste det. Ville ikke skuffe med negativ for jeg hadde lite trua selv. Da den var positiv gikk jeg inn på sengekanten til han og sa jeg hadde tatt en test. Og han bare «og hva viste den??». Han var helt i ørska da så når jeg sa den var positiv tok det litt tid før han reagerte:knegg:

Back
Topp