Spireknoppen
Blir kjent med forumet
Overskriften sier vel sitt :) Hvordan forholder han seg til det. Er han ivrig og opprømt, spør stadig hvordan du har det osv eller er han mer avventende ift at det er tidlig enda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre at det er flere osm er avventende. Første gangen for oss, og jeg hadde vel en forestilling om at vi skulle leve på en rosa sky :p Han er veldig avventende og spør veldig lite/oppsøker lite informasjon. Jeg sluker jo all informasjon rått, og skal kanskje ikke forvente at han gjør det samme. I tillegg spiller kanskje hormoner litt inn, men merker jeg blir litt skuffet og lei meg. Han er jo verdens snilleste, det er ikke det, men kunne ønske han viste mer engasjement. Håper det forandrer seg.Spireknoppen skrev:
Han er like avventende som meg :P hahaha :) I går kveld spurte jeg hvor i alle dager vi skulel gjøre av babyen?! I skapet? svarte han da :P hahha :) Vi som nettopp har solgt babystolen :P arg!! hehe :)
Og i morges, etter en natt med en baby som våknet hver 10 min (tenner) sa han: gleder du deg ikke til vi får en til? hahahahahaha :) Ikke akkurat da nei :P hahah :)