Han gleder seg, nesten mer enn meg til tider kan det virke som! Hehe, neida - vi gleder oss sikkert like mye
Han følger med "uke for uke" i svangerskapsboka for far, og humrer, ler og stiller spørsmål.
Er jeg småkvalm tar han vare på meg, han rydder leilighet og handler på butikken!
Han har til og med kjørt meg til praksisen min hver dag jeg har vært småkvalm eller har hatt ryggsmerter.
Her om dagen ba jeg han kjøpe med brød fra jobb. Han var litt stressa og kjøpte feil brød. Dette var ikke bra for hormontrollet, så han dro ut å kjøpte nytt og jeg lå på sofaen å vrei meg i ei kvalmebølge. Han kom atter tilbake med feil brød... (Nå skal det sies at feil brød er brød med store og hele korn for øyeblikket, det takler ikke jeg når jeg er kvalm). Igjen drar han ut å kommer tilbake med nytt brød!
snille mannen min, huff <3
Han sier kanskje ikke det meste angående graviditeten, han er interessert når jeg prater om det, men han viser virkelig med sine handlinger at han har omsorg, gleder og bryr seg veldig om både meg og den lille
<3 for meg sier handling mer enn ord!