hvordan forholde seg til unge som hyler?

lorrelor

grønnskolling på forum
jenter!
sorry at jeg ikke har hjulpet idag, vært ute av huset hele dagen!
Nå på tampen skal jeg hjelpe dere, og spør i samme slengen -

Hva gjør jeg med at junior har funnet ut at det er svært stas å hyle for å få oppmerksomhet?
Det er så høyt at det skjærer i ørene!
Og såpass mye at folk reagerer på det.
Hadde middagsbesøk her om dagen, da en venninne sa at vi burde ta tak i det før han ender opp som en hyle/skrike unge, men hvordan gjøre det?
Hysje på han når han hyler, eller ignorere?

Etter å ha sett lill på de derre Nanny programmene (husker ikke navnet nå) så ser det jo ut som man skal ignorere uønsket adferd, og her ser vi at når han får respons på hylinga så blir han kjempefornøyd.
Men syns det virker merkelig å skulle hysje på han?
Men samtidig, vil det fungere å ignorere når han er så liten?

Forvirret, hjelp meg augustorakler! =)
 
Snuppa hylte en del for en stund siden, men gjør ikke nå lenger :p gjorde ikke noe med det.. Men hun er jo jente, så begynner vel med det igjen :p
 
Snuppa hylte en del for en stund siden, men gjør ikke nå lenger :p gjorde ikke noe med det.. Men hun er jo jente, så begynner vel med det igjen :p

Håper han legger det av seg, er stortsett når han skal ha oppmerksomhet av pappan han gjør det, og de herjer og roper og hyler mye, så vet ikke om det er hans måte å kommunisere med pappan på? :p
 
Her sutrer hun og klager helt til hun får viljen sin. Har begynnt å bli mer høylytt klaging nå. Jeg orker rett og slett ikke høre på det. Er hjerteskørende å ignorere det. :/ Og jeg føler det blir feil og ikke reagere når hun er under 1år. Men jeg vet ikke hvordan det egentlig er. Bare gjør det jeg føler. :)
 
Håper han legger det av seg, er stortsett når han skal ha oppmerksomhet av pappan han gjør det, og de herjer og roper og hyler mye, så vet ikke om det er hans måte å kommunisere med pappan på? :p

Det kan godt hende :p er ikke sikkert han blir en hyler selvom han hyler litt nå, han har jo ikke så mange andre måter å kommunisere på :)
 
Håper han legger det av seg, er stortsett når han skal ha oppmerksomhet av pappan han gjør det, og de herjer og roper og hyler mye, så vet ikke om det er hans måte å kommunisere med pappan på? :p

Det skal du ikke se bort ifra.
 
sant nok, krysser fingerene, venninna mi som sa det er stemor til en som hadde en skikkelig hyleperiode, vet ikke om han er blitt særlig bedre nå, nettopp fyllt 3 år. :( Vil ikke ha en sånn som hyler for å få oppmerksomhet. :p
 
han her hyler en del han og.. mest for å få oppmerksomhet, men gjør ikke noe med det. søstra var sånn og.. regner med det er en fase.
 
sant nok, krysser fingerene, venninna mi som sa det er stemor til en som hadde en skikkelig hyleperiode, vet ikke om han er blitt særlig bedre nå, nettopp fyllt 3 år. :( Vil ikke ha en sånn som hyler for å få oppmerksomhet. :p

Tror ikke det nytter å "ta kampen" når de er så små som våre, det må nok gjøres når de blir litt eldre :) tror jeg da, men jeg vet ikke :p
 
Nora er en hyler også, jeg lar henne få være det :p
 
Trur ikkje du skal høyre på venninna di ;) som legen sa til meg, ikkje alle toppidrettsutøvera var av deg babyane som utvikla seg fortast ;) eg synes babyhyla er kjekke, eg :) klart dei bruker litt høgt støynivå, slik får dei oppmerksomhet. Og babyer er enormt sosiale vesen :):)
 
Trur ikkje du skal høyre på venninna di ;) som legen sa til meg, ikkje alle toppidrettsutøvera var av deg babyane som utvikla seg fortast ;) eg synes babyhyla er kjekke, eg :) klart dei bruker litt høgt støynivå, slik får dei oppmerksomhet. Og babyer er enormt sosiale vesen :):)
Jeg elsker når hun shower ;)
 
Jeg har hørt at litt av skrik og rop kan være en måte å teste stemmen sin på. De synes det er spennende å rope/skrike. Samtidig har de sikkert fått litt oppmerksomhet for det tidligere, så da håper de så klart på det nå også :p min roper og shower, men det synes vi er stas. Tenker det er en fase :)
 
Ja. Er jo for å teste stemmen. Og de syns det er kjempe morsomt at de klarer å lage slik lyd. Jeg ville ikke oversett eller hysjet. Tenker at det er en normal del av utviklingen :)
 
Ser dei fleste her er einige, så ikkje bry deg ;) svar at du har ei kommende rockestjerne, og du har ingen planer om å ødelegge karrieren, så blir det litt latter rundt bråket ;)
 
Back
Topp