Hvordan fordeler dere permisjonen dere i mellom?

Eg tar min del og han pappa kvoten, om det enda er sånn
 
mest sannsynlig skal jeg kun ha 6 uker , så skal samboeren ta resten av permisjonen :). Han har veldig lyst til å være hjemme sammen med barnet vårt :).
 
Sambo kommer til å ta sin del :) å resten er mitt :p
 
Tar nok 80% lønn og permisjon litt lenger, så tar han sin perm. Lurer litt på om vi tar ut ferie først, og så hans permisjon, slik at permisjonen varer ut sommeren, til barnehagestart. På den måten kan jeg være hjemme i ett strekk litt lenger også . Men ikke sett på det praktiske rundt det enda, god tid :)
 
Jeg tror han tar sin kvote, så tar jeg min og fellesdelen. Han jobber som lærer, så har lang sommerferie ;)
 
Samboeren min er student, så her kommer det til å bli meg som tar hele permisjonen.
 
Samboeren min er student, så her kommer det til å bli meg som tar hele permisjonen.
Samboeren min er også student, hvordan gjør dere det med permisjonen? For far har jo rett på sin del, jeg har hørt at dersom far ikke tar sin del, så mister vi de 10 ukene som er forbeholdt han. Vet du noe om dette??
 
Samboeren min er student, så her kommer det til å bli meg som tar hele permisjonen.
Samboeren min er også student, hvordan gjør dere det med permisjonen? For far har jo rett på sin del, jeg har hørt at dersom far ikke tar sin del, så mister vi de 10 ukene som er forbeholdt han. Vet du noe om dette??
 
Samboeren min er også student, hvordan gjør dere det med permisjonen? For far har jo rett på sin del, jeg har hørt at dersom far ikke tar sin del, så mister vi de 10 ukene som er forbeholdt han. Vet du noe om dette??

Så vidt jeg vet så kan du søke om å få kvoten overført på deg :)