Hvordan feiret dere 2 åringen?

Moccapia

Flørter med forumet
Jenta mi blir 2 år på fredag, å har så lyst å lage en fin bursdag for henne :)

Hvordan feiret dere 2 åringen deres?

Jeg tenker å del opp gjestene, siden vi ikke har så god plass, og kanskje det blir litt "roligere" og Mina får tid med alle gjestene. Så derfor har jeg planlagt Tapas på fredag med nermeste familie og gudmora hennes.  Så et selskap på lørdag med vennepar med barn, med kaffe, kake og masse oppskjært frukt og grønnsaker. Med Mikke Mus pappfat og kopper.

Blir glad for svar og tips

Vi skal også feire bursdag denne helgen.

Jeg skal ha prinsesse duk, kopper og tallerkner. Hun elsker prinsesser for tiden, så jeg syns det passer fint :o) Også skal vi lage cupcakes med forskjellige farger på smørkremen, og forskjellig pynt. 
Skal også prøve å lage prinsesse kake til henne! Så jeg må nok øve en gang eller to før lørdag, dersom jeg får tid.
Vi skal nok ikke servere så mye mat, men kanskje pølser i lompe, eller pizza boller.

Her blir det min familie denne lørdagen. Med barn da selvsagt, altså onkler og tanter/søskenbarn. Og familien til mannen min på søndagen. :)

Vi lånte huset til svigermor og hadde bursdagen der...
Di koset seg med pølser i brød , masse kaker og brus...
Var en del gjester og jeg var så uheldig og satt henslengt i en stol med skallebank fra H******.
Viktigste var at Nikolai koste seg da med masse fine pakker
Vi hadde da Handy Manny som tema , med handy manny glass , tallerker , duker , skjeer , ballonger osv 

Vi feiret 2 års dag for litt under en måned siden og jenta vår tar fremdeles på seg krona si og hevder hun har bursdag!

Hun ble feiret i bhg med krone, yoghurt og frukt og hjemme så inviterte vi mormor og farmor på middag og det var fiskegrateng som er en av jenta mi sine store favoritter. Og så noen muffins litt senere og litt småpakker fra oss.

Lørdagen etter var det familieselskapp, med tanter og onkler, besteforeldrene og søskenbarn. Vi var vel en 12 stk tror jeg. Jeg serverte hjemmelaget pizza og så et kobbel med kaker.

Søndagen inviterte vi noen venner med barn og da serverte vi pølse med brød/lomper (ungene elsker visst lomper?) og så restene av kakene fra dagen før.

Skulle nesten hatt fri mandagen for å hente oss inn igjen etter helga :-P Men jenta hadde det storveis! Bursdag var kjempestas!

Gutten vår ble to år i august, og vi er en stor familie, og i tillegg til faddere og deres familie ble det et stort selskap :) Vi har heldigvis stort hus, stor veranda og stor hage. Været var som bestilt, og vi hadde grilling på verandaen, i tillegg til mye aktivitet (mange barn i familien).

Åpnet gavene ettersom gjestene kom, og kaker ble servert etter grillinga :) pappa sto for å grille, da vi hadde mer enn nok med å holde orden på alt. :)

Bakte et par kaker selv, ellers kom de fleste med kaker. :) Vi hadde pyntet med ballonger rundt om kring på tomten :)

En kjempe dag for store og små :)

Inviterte besteforeldre, tanter og søskenbarn, og så to venninder som har barn..

har ikke tenkt å begyne med noe barneselskap før de iallfall fyller 4år...

På selve dagen så hadde vi det bare kos her hjemme, foreldrene mine kom en tur med pakker. Så feiret vi tre uker senere, hvor familien min, svigermor og litt venner kom. Valgte å ikke be så mange siden jeg hadde født en uke tidligere og babyen var så fersk.

Det var piroger med ost og skinke med en gang de kom og kaker senere. Brannmann Sam - kopper, fat og servietter og masse ballonger.

Jeg delte opp i fjor, siden vi da inviterte "alle". Vennene våre på lørdagen og familie på søndagen. Kommer til å fortsette med det til neste år ja:-)

Kun familien til mannen som feirer bursdag her, + et par fra min familie så vi hadde en dag med kaker osv. Sang bursdagssang rundt bordet og mini fikk blåse ut lys og så var det gaveåpning og leking. Ved neste bursdag blir det også servert mat først :)

vi hadde besteforeldrene her + broren min:) ellers grilla vi masse slags pølser og annet kjøtt:) hu storkosa seg:) hu fikk muffins med 2 lys på:)

På dagen hennes inviterte vi besteforlerene, olderforeldrene, tantene og onklene  og søskenbarna hennes, på mannen sin side. Min familie bor litt for langt borte. 

Vi dekke to bord i stua. Hadde pølse og rekefest, og selvfølgelig kaker. 

Da helgen kom reiste vi til kongeparken med besteforledrene, tante, onkel og to søskenbarn. Tilbragte hele dagen der

Hadde det hjemme. Vi var 16 stykker. Familien min kunne ikke komme pga lang reisevei, så ble bare deler av mannens familie. Dekket to store bord til de voksne og et lite til barna. Hadde dekket og pyntet med ballonger og prinsesseting. Ble servert pølser og reker til mat, og masse kaker senere. Barna fikk en liten godtepose, mens de voksne fikk spise det som ble satt på bordet. 

Da helgen kom, reiste noen av oss i kongeparken. Vi skulle egentlig feire bursdagen hennes med en hel dag der, men pga jobbing til de forskjellige, ble det bare noen som dro.

Vi tilbragte så og si hele dagen der. Koste oss fra start til slutt.

Vi hadde det hjemme hos mammaen min, da jeg har en pitteliten leilighet ! Da kom der søskenbarn, tanter og onkler av meg, besteforeldre og oldeforeldre + faddere... 

I år når han blir 3 år skal vi ha barneselskap for første gang..(Eller hadde det også når han ble 1 år). Og da skal vi invitere venninner av meg med barn, og dem han holder seg mest sammen med i b.hagen... 

vi hadde nærmeste familie på kaffe og kaker bare 

3 selskaper på 2 dager :P Først var det familien til BF, de kom på kaffe og kake. Så var det et lite barneselskap med søskenene+moren til samboeren min, og på selve dagen kom min familie på pølser, kaker og kaffe Hadde mikkesklubbhus tallerker, kopper, og servietter og "dinosaurkake" som så ut som en hund i barneselskapene

Back
Topp