Hvordan feirer dere jul?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
Blir som regel hos svigers, men vi får se hvordan det blir når vi får en liten en i des/Jan.
I fjor ble det alene i Singapore pga samboeren sin jobb, og i år blir det hos besteforeldrene mine siden svigers bor noen timer vekke fra sykehus og jeg har termin 4 januar. [emoji4]

Forskjellig
Noen ganger 50 mil unna
Noen ganger her med svigerfar / mine foreldre( nå bare mamma)
Noen ganger hos svoger og svigerinne

Nå som vi har barn så feirer vi annenhvert år hos min familie og min mann sin familie :happy: Kunne jo feiret sammen begge familiene , men jeg har ikke så stor familie og min man har en ganske svær familie så hadde ikke blitt plass når kusiner og svigerbrødre med sine familier kommer :p Hvis vi feirer julaften med min familie, så er vi hos han sin familie i mellomdagene og omvendt :happy:
I år kan det være at jeg er på sykehuset( håper jeg har født før det) , og vi skulle egentlig feire med min familie men di skal reise vekk , så da blir det hos svigers :)

Her blir det annenhvert år hos min og mannens familie :)

Grøt hos farmor lille julaften så avslapning morgenen julaften med mannen før vi foreløpig pleier reise hver for oss for å spise middag + pakker før jeg ofte drar til han (som feirer hos moren) på kvelden. Dagene etter er det ofte lunsjer/middager ulike steder.

Hva vi gjør i år vet jeg ikke og ikke minst hva vi gjør neste år om vi forhåpentligvis har blitt en liten til. Håper vi da kan feire sammen med noen fra hans familie (moren, ene broren med samboer etc) og min mor + den delen. Ingen sjans å få alle under samme tak her.

Back
Topp