Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen min slang stadig ut kommentarer som: Du er sikkert gravid. Er du gravid nå. Det er de graviditetshormonene vet du.
For å kunne slenge i bordet at det er jeg ikke, tok jeg en test Jeg kan egentlig ikke bli gravid på egenhånd, og jeg måtte ha ventet ett år, helst to år med å bli gravid, pga en operasjon jeg hadde i september. Istede for å slenge en negativ test i bordet, måtte jeg pent fortelle at jeg hadde en liten ting til han
Jeg sluttet på p-piller til min menstrasjon i desember. Var også mye syk i desember så ble litt usikker når kvalmen begynte å ta meg i midten av januar. Tenkte kanskje det var omgangssyken, men neida det var svangerskapskvalmen som kom 3 uker FØR positiv test Så klaffet på første forsøk med oss
Mannen min slang stadig ut kommentarer som: Du er sikkert gravid. Er du gravid nå. Det er de graviditetshormonene vet du.
For å kunne slenge i bordet at det er jeg ikke, tok jeg en test Jeg kan egentlig ikke bli gravid på egenhånd, og jeg måtte ha ventet ett år, helst to år med å bli gravid, pga en operasjon jeg hadde i september. Istede for å slenge en negativ test i bordet, måtte jeg pent fortelle at jeg hadde en liten ting til han
Hehe, morsomt . Her hadde jeg vært kvalm i et par uker. Mensen fulgte jg ikke med på. Og kunne ihverfall ikke være gravid, for den eneste gangen vi var ubeskyttet, tok jeg angrepille. Så sier typen. Bare kjøp for sikkerhets skyld. Positiv Hihi
Samboer og jeg var på Island, da spurte han om jeg ikke skulle ha mensen snart. Var bare å ta en test da, og den var jo selvfølgelig positiv den da Var planlagt så vi ble kjempe glad