Hvordan fant du ut at du var gravid??

Linnii10

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
Veit ikke om dette har vært tidligere, men syntes dette er litt morsomt :)

Jeg tok testen fordi jeg ikke husket når jeg hadde mensen sist, og fordi jeg hadde ømme bryster og nøys noe forferdelig mye..

Jeg sluttet på p-piller til min menstrasjon i desember. Var også mye syk i desember så ble litt usikker når kvalmen begynte å ta meg i midten av januar. Tenkte kanskje det var omgangssyken, men neida det var svangerskapskvalmen som kom 3 uker FØR positiv test ;) Så klaffet på første forsøk med oss :D

Mannen min slang stadig ut kommentarer som: Du er sikkert gravid. Er du gravid nå. Det er de graviditetshormonene vet du.

For å kunne slenge i bordet at det er jeg ikke, tok jeg en test :p Jeg kan egentlig ikke bli gravid på egenhånd, og jeg måtte ha ventet ett år, helst to år med å bli gravid, pga en operasjon jeg hadde i september. Istede for å slenge en negativ test i bordet, måtte jeg pent fortelle at jeg hadde en liten ting til han :P

Mannen min slang stadig ut kommentarer som: Du er sikkert gravid. Er du gravid nå. Det er de graviditetshormonene vet du.

For å kunne slenge i bordet at det er jeg ikke, tok jeg en test :p Jeg kan egentlig ikke bli gravid på egenhånd, og jeg måtte ha ventet ett år, helst to år med å bli gravid, pga en operasjon jeg hadde i september. Istede for å slenge en negativ test i bordet, måtte jeg pent fortelle at jeg hadde en liten ting til han :p

Så fantastisk gøy :D :D :D

Hehe, morsomt :p. Her hadde jeg vært kvalm i et par uker. Mensen fulgte jg ikke med på. Og kunne ihverfall ikke være gravid, for den eneste gangen vi var ubeskyttet, tok jeg angrepille. Så sier typen. Bare kjøp for sikkerhets skyld. Positiv ;) Hihi

Jeg sluttet på p-piller til min menstrasjon i desember. Var også mye syk i desember så ble litt usikker når kvalmen begynte å ta meg i midten av januar. Tenkte kanskje det var omgangssyken, men neida det var svangerskapskvalmen som kom 3 uker FØR positiv test ;) Så klaffet på første forsøk med oss :D

Så utrolig morsomt da, ikke alle som er så heldige :)

For å kunne slenge i bordet at det er jeg ikke, tok jeg en test :p Jeg kan egentlig ikke bli gravid på egenhånd, og jeg måtte ha ventet ett år, helst to år med å bli gravid, pga en operasjon jeg hadde i september. Istede for å slenge en negativ test i bordet, måtte jeg pent fortelle at jeg hadde en liten ting til han :p

HEHE :D oioi! tenker det var en som blei litt overasket over at det stemte ;)

Hehe, morsomt :p. Her hadde jeg vært kvalm i et par uker. Mensen fulgte jg ikke med på. Og kunne ihverfall ikke være gravid, for den eneste gangen vi var ubeskyttet, tok jeg angrepille. Så sier typen. Bare kjøp for sikkerhets skyld. Positiv ;) Hihi

Godt det ikke er bare jeg som ikke hadde fulgt med på "uka mi" :) Mirakelunge du har i magen da ;)

Det var veldig morro, men også litt skremmende. Er fremdeles usikker på hvordan kroppen min vil takle et svangerskap nå, siden jeg ble gravid ALT FOR TIDLIG :P Jeg har egentlig bare mensen 2-3 ganger i året, så å holde styr på den er heller ikke lett :p

Samboer og jeg var på Island, da spurte han om jeg ikke skulle ha mensen snart. Var bare å ta en test da, og den var jo selvfølgelig positiv den da:) Var planlagt så vi ble kjempe glad

Hehe.... jeg tok en test fordi jeg hadde sterke utslag flere dager på rad på EL-testen ;) Da var jeg allerede 5 uker på vei ;)

Ble gravid 14 dager etter SA uten å skjønne det, trodde bare mensen og EL lot vente på seg og kroppen tulla litt ;)

Jeg kjenner veldig godt når jeg har eggløsning, så da mensen ikke var kommet 20 dager etter sist eggløsningssmerte,
og det stadig kjentes ut som den skulle komme anytime tok jeg en test :)
Vi bestemte oss da vi ble samboere for at vi bare skulle "se hva som skjedde" istede for å begynne på p-pillen (pga fertilitetsproblemer i familien, ustabile sykluser og prøving over lengre tid uten resultat i et tidligere forhold) og 2 sykluser senere var jeg gravid :)

Jeg hadde spysjuka trodde jeg... Men det føltes liksom ikke som det... Så etter noen dager tok jeg test :)

Mensen var noen uker på overtid. Var übertrøtt, kvalm og svimmel over et par uker, og var bombesikker på at jeg var gravid før jeg tok testen :P Sa det til samboer, men han hadde ikke helt trodd på at jeg mente det seriøst. Så han ble ganske sjokka når jeg fortalte testresultatet :P

Gikk tom for p-piller på juleferie, og kom aldri skikkelig i gang med de i januar. Så det var ikke helt planlagt, men samtidig ikke helt overraskende heller :-)

Var planlagt, så hadde noen symptomer og tok en test :-)

Jeg ble smittet med omgangssyken av min samboer. Han ble frisk etter 2 dager, mens jeg holdt på lenge og holder vel fortsatt på Så ble en positiv test da

Ble smittet av omgangssjuka av lillejenta, men ble aaaldri bra;p måtte teste for å se;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp