hvordan fant dere ut at dere var/er gravid?

LETH~

Flørter med forumet
Ja lurer siden jeg har følt det på kroppen siden 2 dager etter el/sengevalsen
Er enda litt tidlig å ta test, så venter i spenning her.
Men hvis jeg ikke er gravid så må jeg være syk!

Mine symtpomer er:
kvalme som kommer å går
trett
sliten
stikking i magen
"menssmerter" siden 2 dager etter el/sengevalsen
ømme pupper

 

Jeg testet en dag over IKM, men jeg hadde ikke trengt å teste, for jeg visste at jeg var gravid. Jeg hadde stikkinger i magen, men ikke helt som menssmerter. Skjønte det med en gang de kom, og da var det ca en uke til IKM... 

Jeg har tre barn fra før, så jeg var ikke i tvil ett sekund. (selv om jeg fikk ett lite sjokk da testen ble positiv, og det ble bekreftet. Var liksom ferdig med babyer vi)

 
Vi var jo prøvere, så jeg testet 2 dager før IKM og fikk positiv! :) Hadde ikke noe særlig med symptomer da! 
 
Vi prøvde på det så testet den dagen jeg skulle fått mens og den ble jo positiv. Kjente ingen symtomer denne gangen, men nå kjener jeg det slik som sist.
 
Merket noe ca 1 uke før mens, mye tidligere enn første gang, var uvel og kvalm, kjente at det var noe annerledes med kroppen :-) 
 
Hadde skikkelige murringer i mage, rygg og høyre lår. Altfor tidlig å teste ifølge mine beregninger så jeg tok en test sent på kvelden bare for at jeg skulle slutte å lure...men så ble den positiv!! Vi var prøvere så vi ble selvfølgelig kjempeglade! Har ingen symptomer lenger nå da dessverre...
 
jeg testet 5 dager før ikm, med både digital og billigstrips,men fikk skikkelig vite det når jeg fikk svar på blod prøven;)
 
Jeg hadde menssmerter, men ingen mens kom, jeg hadde tatt en test 4 dager før ikm, men den stod det "ikke gravid" på. Så når mensen skulle komme hadde jeg sterke menssmerter, og tenkte at nå kommer mensen. Men den kom ikke, så på dag 5 etter forventet mens tok jeg en ny test. Den var Positiv  Jeg var forresten ganske kvalm og trøtt også...
 
Ved eggløsningstest, hihi +  symptomer
 


Tittetitt skrev:
Ved eggløsningstest, hihi +  symptomer



tok du el test istedenfor g test?

det gjorde jeg da jeg var gravid med 1.mann
 
Plutselig kvalme som kom, bekkenet gjorde vondt og trøtt. Var sikker på at vårt icsi-forsøk skulle bli negativt, men så plutselig kom symptomene (å kjenner di godt etter 4 graviditeter).
 
Tenkte rett etter vi var ferdige, og lå å slappet av: "SHIT!!! Nå ble jeg gravid..!"
Begynte testingen en uke senere, billigtester, og fikk svaaaaake svaaaaae streker på disse.
Disse ble sterkere og sterkere, og til slutt fikk jeg digitale tester 1-2 og 2-3 =)

I sjokk, men samtidig ikke... Merkelig var det i allefall for meg uansett
 
Jeg hadde det akkurat som deg ts, jeg sa til mannen dagen etter sengekosen: "nå er jeg gravid", jeg bare kjente det på kroppen. Jeg fikk positiv test over ei uke før ikm på kveldsurin, så der var det ingen tvil.

Håper du også får positiv test snart! :)
 
Jeg hadde det akkurat som deg ts, jeg sa til mannen dagen etter sengekosen: "nå er jeg gravid", jeg bare kjente det på kroppen. Jeg fikk positiv test over ei uke før ikm på kveldsurin, så der var det ingen tvil.

Håper du også får positiv test snart! :)
 
Jeg hadde heller ikke trengt å teste denne gangen. Var HELT sikker på at jeg var gravid. Utrolig gøy igrunn, for første gang hadde jeg ikke peiling. Da var jeg sikker på at murringene i magen var mensmurringer. Nå kjentes det ikke slik ut i det hele tatt, mer som kynnere, og derfor var jeg overbevist om at jeg var gravid:) Testet 3+4, og fikk en relativt klar strek, så det er vel mulig at jeg er litt lengre på vei enn jeg tror, men det får vi se på ord. UL:)

Ellers så er vel humørsvingninger et relativt sikkert tegn på meg også, og man kan vel si det sånn at sambo ikke akkurat var i tvil heller:p
 
vi var prøvere og "rett" etter el så fikk jeg veeeldig stikkinger, litt kvalme og murringer, men alt dette forsvant etter en uke så trodde spiren gikk i dass i og med at jeg testet negativ på ikm... noen dager senere skjønte jeg at jeg var visst gravid likevel siden mensen ikke kom, bare murringene og en postitiv test lyste mot meg 
 
Jeg fant det ut 2 dager etter IKM. Hadde hatt ømme bryster siden 4 dager dpo. På IKM dagen, begynte jeg å spotte så jeg tenkte at det var vel det, men så kom det aldri noe mer enn det. Da jeg tok en test var den positiv. Det skal sies at jeg også har har perioder med veldig ømme bryster uten å ha vært gravid.
 
Jeg satt på jobben dagen etter El og kjente det. Bare visste det, og symptomene kom 2 dager etter El. Testa 4 dager før IKM, og da var den positiv.
 
Mensen kom liksom ikke.. Dagene gikk og da var jeg nesten sikker at jeg var blitt gravid! Løpte på apoteket og tok testen som lyste så fint: GRAVID
 
Kraftige menssmerter, pitteliten spotting(som jeg trodde var mensen), kraftig hodepine, rar smak i munnen.... Hmmmm.. Da gikk det opp for meg at jeg muligens kanskje var litt gravid ... IGJEN...


På kvelden samme dag som jeg skulle ha mens fikk jeg overraskende en positiv test, noe jeg enda prøver å skjønne.. hehe 
Men lykkelig er vi !
 
Back
Topp