Hvordan føles det ?

Jeg synes det er litt uvirkkelig i det ene øyeblikket, også overveldes jeg av glede i det neste.
Barnet er planlagt, og jeg ble gravid mye raskere enn jeg hadde trodd det skulle gå.

Alt er egentlig lagt til rette for å gjøre familien vår komplett, så bekymrer meg for lite annet en at jeg av en eller annen grunn skal miste barnet, eller at det ikke er friskt.

Det føles helt greit :-)
Jeg er et ganske så avslappet vesen, så jeg stresser så og si aldri med noe.
Har helt ærlig ikke så mangen følelser rundt dette - enda - men de kommer nok så fort magen begynner å vokse :-)

Sambo og jeg har klart det på første forsøk begge gangene :-O det er litt spesielt syntes jeg da!

Planlagt og jeg synes det er veldig stas å være gravid igjen :-) Blir spennende at gutten min blir storebror! Ble gravid i 4pp denne gangen, og veldig glad for at det gikk såppass fort. Hadde en veldig fin graviditet sist, og håper det blir likedan nå :-)

Her har vi prøvd siden april, og det var så deilig å endelig klare det! Vi vil gjerne ha søsken til datteren vår, så dette var planlagt og ønsket! :) Jeg synes det er veldig frustrerende å ikke kunne si det til alle ;)

Tosola

Jeg har blandede følelser til svangerskapet. Det er jo fantastisk å ha blitt gravid, men kjenner ikke den store gleden enda. Det er ikke fordi jeg er bekymret for det er jeg ikke (iallfall veldig lite i forhold til de 2 andre gangene). Det er mer det at jeg syns det er slitsomt å gjemme graviditeten og ikke bare kunne si og vise det til hele verden. Har fått time til kontroll i midten av november, det er jo så lenge til! Men da blir det iallfall bedre:-)

dette var ikke planlagt... :P
Jeg er kjempe redd for hvordan det vil bli i dette svangerskapet.Yngste jenta vår holdt på å dø i sist svangerskap, og en gang etter hun ble født... så jeg er pissredd for å måtte oppleve det der en gang til... derfor vi skal ha tett oppfølging med blodprøver fra tidlig tidlig av!

Sånn egentlig er jeg en veldig avslappa person til det meste. jeg bruker sunn fornuft og hode. nå skal det sies at det er barn nr 3, så jeg sitter ikke å leser meg blå på alle nettsider som jeg gjorde første gang * ler *

til barneutstyr så er jeg også veldig avslappa . det blir sånn det blir. Det eneste jeg på en måte håper på i dette svangerskapet det er at jeg kan få meg noen venner å dele dette med :) for jeg kjenner jeg blir litt sjalu på alle de som forteller om barsel grupper og mammaturer med barnevogner osv.

- jeg har jo venner, men det er ikke like gøy for de å høre om alt "pjatte" om kynnere , ømme bryst, kvalme, redsel, spenning osv osv osv :P

eneste jeg på en måte håper på i dette svangerskapet det er at jeg kan få meg noen venner å dele dette med :) for jeg kjenner jeg blir litt sjalu på alle de som forteller om barsel grupper og mammaturer med barnevogner osv.

- jeg har jo venner, men det er ikke like gøy for de å høre om alt "pjatte" om kynnere , ømme bryst, kvalme, redsel, spenning osv osv osv :p

Det er jo derfor vi er her vettu ;) Vi skal jo forhåpentligvis tilbringe 8 mnd om ikke mer her inne sammen og skravle om alt det der :) Håper også å kanskje treffe noen av dere som ikke bor sånn aaalt for langt unna også da :)

Det er jo derfor vi er her vettu ;) Vi skal jo forhåpentligvis tilbringe 8 mnd om ikke mer her inne sammen og skravle om alt det der :) Håper også å kanskje treffe noen av dere som ikke bor sånn aaalt for langt unna også da :)

<3 <3 booor du i trøøøndelag område en plass ?

ja det var derfor jeg meldte meg inn i babyverden også for å se hvordan dette fungerer , og om dette gir meg det jeg på en måte har savna tidligere :)

<3 <3 booor du i trøøøndelag område en plass ?

ja det var derfor jeg meldte meg inn i babyverden også for å se hvordan dette fungerer , og om dette gir meg det jeg på en måte har savna tidligere :)

Awww :( trøndelag ble litt langt unna, jeg bor nede i vestfold jeg. Men dere har jo mange andre her i juni som kommer derifra da! :) Du virker jo som en så koselig dame, så regner med du kommer til å få mange mammavenner denne gangen <3

Awww :( trøndelag ble litt langt unna, jeg bor nede i vestfold jeg. Men dere har jo mange andre her i juni som kommer derifra da! :) Du virker jo som en så koselig dame, så regner med du kommer til å få mange mammavenner denne gangen <3

jeg driver å følger med på hvem som er fra trøndelag og hadde ikke sett at du hadde skrevet det noen plass. derfor jeg måtte spørre :)
. greia med trøndelag er at det er så HIMMLA SVÆRT her. sånn at hvis en bor på Oppdal å en bor i Røyrvik. så blirre litt langt å møtes :P hehe
Men jeg bruker ofte å være på Besøk til noen i Sandefjord sånn at.. det er sagt :) :)

jeg driver å følger med på hvem som er fra trøndelag og hadde ikke sett at du hadde skrevet det noen plass. derfor jeg måtte spørre :)
. greia med trøndelag er at det er så HIMMLA SVÆRT her. sånn at hvis en bor på Oppdal å en bor i Røyrvik. så blirre litt langt å møtes :p hehe
Men jeg bruker ofte å være på Besøk til noen i Sandefjord sånn at.. det er sagt :) :)

Ååja! Jeg er litt sånn geografisk grønn så jeg visste ikke det :P Men du får si ifra når du er i Sandefjord da! Da ble det litt lettere å treffes! :)

det føles utrolig hærlig=)
ikke akurat planlagt, men vi viste jo det kunne skje da, siden jeg ikke går på noe og jeg sa fra den dagen at jeg har eggløsning idag.. men vi er utrolig glade=)

ikke å ille mye bekymringer, lurer jo på hvordan det blir i forhold ti lforrige svangerskap, og hva vi får=)
formen er grei, mye trøtt, kvalm, og vondter her og der, men er sånn det skal være, glder meg til legetimen mandag nå=D

Jeg synes det er litt uvirkelig, og gleder meg til jeg blir litt lenger på vei sånn at det hele kommer litt nærmere (er bare 5+1). Foreløpig bekymrer jeg meg mest for at jeg må ta astmamedisin og om jeg spiser riktig og sånn, men det går seg vel til.

Gleder meg til å begynne å glede meg! :D

Veldig planlagt og veldig ønsket og velkommen :) Var gravid med termin i februar 14, men mista noen dager etter at jeg fikk positiv test.

Det føles herlig å være gravid, samtidig som at jeg går og bekymrer meg hele tiden. Livredd for å miste igjen! Men - jo flere dager som går uten blod i trusa og uten smerter jo mer letta blir jeg :)

Det var planlagt men vi trodde da aldri i verden at det skulle gå på to uker fra vi bestemte oss.... Men er overlykkelig. Veldig redd for å oppleve sa eller ma igjen men må bare tenke positivt og tro og håpe at det går bra nå. Litt utfordringer i forhold til jobb og økonomi, men det skal vi klare. Tror det blir veldig koselig å få nr tre. De to vi har gir oss så mye glede og gnist i hverdagen. Fatter ikke hva jeg hadde gjort uten de to Gogutta mine. Formen er forholdsvis grei så jeg er en av de heldige

Veldig planlagt og veldig lykkelig:) Gikk mye fortere enn forventet og kunne ikke helt tro det, så har testet 4 ganger nå:P. Dette er førstemann og så utrolig spennende:)

Her er det planlagt :)
Jeg gleder meg veldig til å bli mamma til et vidunder til!
Dagene går i ett om dagene, så jeg rekker liksom ikke å tenke så mye på det.
Fulltidsjobb og ei lita frøken på 10 mnd som skal underholdes når jeg kommer hjem.
Men tenker jo på om alt kommer til å gå bra, at h*n er frisk og hvilket kjønn det er denne gangen :)
Tenker egentlig mer på hvordan vi skal gjøre ting når denne krabaten kommer ;)

Back
Topp