Hvordan føler du deg akkurat nå?

Trøtt

Godt sliten, (vært i lekeland, besøk og masse styr. -ferie)

sliten

Litt mindre sulten

6 uker. Smertene kommer og går, og nå er de blitt mindre. Håper det er livmoren som vokser, og ikke noe annet skummelt. Ingen tegn til blødninger, så tenker positivt.
Dette er ikke unormalt. Mye som skjer i kroppen i denne fasen. I mine graviditeter har det vært vanlig med murringer og smerter i livmorområdet uten at det har vært noe galt. Men du kjenner best på det selv tror jeg, om det føles normalt ut

Dette er ikke unormalt. Mye som skjer i kroppen i denne fasen. I mine graviditeter har det vært vanlig med murringer og smerter i livmorområdet uten at det har vært noe galt. Men du kjenner best på det selv tror jeg, om det føles normalt ut

Så deilig å høre. Det var det jeg også tenkte, at det var helt normalt. Likevel blir jeg betenkt og urolig, da det er første gang jeg er gravid. Takk for ålreit svar :happy:

Så deilig å høre. Det var det jeg også tenkte, at det var helt normalt. Likevel blir jeg betenkt og urolig, da det er første gang jeg er gravid. Takk for ålreit svar :happy:
Ja, mange spørsmål som førstegangsgravid.. Jeg er gravid for 5 gang og føler jeg fortsatt har mye å lære :p
Og husker godt hvor mye jeg lurte på med den første!
Ser du er ny her inne på forumet også :) Håper du trives her!
Jeg synes det er helt supert å følge andre her inne som er ca like langt på vei som meg,
og stille mange spørsmål og bekymringer til ihvertfall :)

Ja, mange spørsmål som førstegangsgravid.. Jeg er gravid for 5 gang og føler jeg fortsatt har mye å lære :p
Og husker godt hvor mye jeg lurte på med den første!
Ser du er ny her inne på forumet også :) Håper du trives her!
Jeg synes det er helt supert å følge andre her inne som er ca like langt på vei som meg,
og stille mange spørsmål og bekymringer til ihvertfall :)

Trives veldig godt :) Enig i at dette er en fin mulighet til å komme i kontakt med andre i samme situasjon. Spesielt når jeg og samboer har valgt å holde graviditeten hemmelig. Da er det mange spørsmål og tanker.

lei av bachelor. Er det en egen følelse? :P

Trøtt

lei av bachelor. Er det en egen følelse? :p

Det er det definitivt :laughing002 husker jeg var så lei av min mot slutten. Har vært så lei av masteren også, at jeg vurderte å rive den i fille biter og pælme den ut vinduet. Så ja... definitivt en egen følelse det der :hilarious:

Det er det definitivt :laughing002 husker jeg var så lei av min mot slutten. Har vært så lei av masteren også, at jeg vurderte å rive den i fille biter og pælme den ut vinduet. Så ja... definitivt en egen følelse det der :hilarious:
Bra jeg ikke er den eneste :hilarious:

Trøtt og fæl, lagt flat med influensa i snart en uke og er så lei!

6 uker. Smertene kommer og går, og nå er de blitt mindre. Håper det er livmoren som vokser, og ikke noe annet skummelt. Ingen tegn til blødninger, så tenker positivt.
Ja, det kan godt være det er det da. Har du vært gravid før ? Jeg hadde mye murringer idag men det gav seg etter en time så det er helt normalt

Back
Topp