Hvordan føler dere dere?

Jeg er sa kvalm, skikkelig kvalm og har ingen matlyst, noe som gjor meg mer kvalm siden jeg da ikke orker a spise nok...dilemma! Er og utrolig trett, utslitt, vil bare sove....akk...

Jeg har oppblåst og treg mage og trange bukser... BHen er i ferd med og fylles opp med ømme pupper. Har mye mer energi enn forrige svangerskap, og det kjennes deilig. Mindre kvalm også, bortsett fra at jeg kan få akutte kvalmebølger over meg hvor jeg nesten kaster opp, men bare nesten. går fra ikke å ha lyst på mat i det hele tatt til å nyte over alt i verden. har ikke fått noen spesielle matlyster bortsett fra smeltet ost. hehe

Her ser virkelig ikke huset ut, og jeg får kjempedårlig samvittighet fordi jeg bare ligger på sofaen hele dagen når Johannes sover eller leker.

Samme som sist gang. Ekstrem svangerskapskvalme. Får ikke i meg verken mat eller drikke, og har ikke energi til noe annet enn å slite ut sofaen.

I tillegg har jeg en mann som ikke synes at han kan hjelpe litt til når jeg ikke får gjort noe...   :/

Konstant kvalm siden mandag. Går bare over en liten kort stund etter at jeg kastet opp. Tåler ikke å tenke på mat, ingenting frister fast jeg er sulten. :-(

Forrige gang følte jeg meg bare litt uvel i 2 ukers tid, men nå er det mer enn bare litt uvel...

Kat84 skrev:
Jeg føler meg bedre enn på lenge, har endelig fått i meg frokosten UTEN at den har kommet opp igjen. Jeg er midre kvalm enn jeg har vært på lenge. Brystene er ømme, men jeg kan gå uten å måtte holde på dem. Magen føles nesten normal igjen. Og jeg har vært våken i over 5 timer uten å føle meg kjempe trøtt og sliten og uten å få vondt i hodet som jeg har gjort tidligere.
Begynte med kvalme og oppkast rundt uke 5 og har holdt på helt til nå, akkurat passert 9 uker. Krysser fingrene for at det bare skal bli bedre.

Krysser fingrene for deg også! Godt å lese at kvalmen og trettheten forsvinner - det er vanskelig å se for seg når en er midt oppi det! Gleder meg...men håper jeg ikke trenger å vente i 3 uker.

Jeg var kjempe dårlig i uke 3, men nå er jeg i uke 6+4 og er bedre.. men kvalmen kan komme plutselig og så være over igjen like fort.Men jeg har innmari såre nippler, omtrent værre da jeg ammet tvillingene. Så håper det demper seg utover !

Nå har jeg fått bihulebetennelse, så hjelper jo ikke på formen, håper det går over fort igjen.

Back
Topp