Hvordan fødte du?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Badekar, liggende, keisersnitt... ja, hvordan fødte du?

Liggende / litt sittende uten noen smertelindring..

Delvis liggende på ryggen :) alt annet var jævla vondt. Ja, det var jo forsåvidt vondt sånn jeg lå også, men i det minste bare nedi der. :D

Med første i badekar, nr 2,rakk ikke finne noen god stilling, grunnet at de så vidt rakk å få meg på en seng før han ble født, så ble liggende på ryggen. Med siste rakk de også akkurat å få meg i en seng, men fødte da liggende på siden og det var bedre enn flatt på ryggen, men likte best å føde i vann.

Liggende på operasjonsbordet :-p haste ks ;-)

Liggende på rygg, måtte det pga registreringer

Last edited:
Stod på alle fire i et badekar :) Det vil si, da jeg presset for fullt krøllet kroppen min seg såpass sammen at jeg var mer som en flytende ball ;) Håper jeg rekker badekar neste gang!

Først stod jeg med prekestol, så satt jeg på kne/huk bøyd over saccosekk og dyner i sengen, og når selve pressingen begynte så snudde jeg meg og satt og presset.

Liggende på siden, synes det var mye mindre vondt enn å ligge på rygg. Men lå ikke i senga før jeg skulle presse, satt i badekar og gikk/sto med prekestol.

Hastekeisersnitt. Trodde det skulle være et "lett" alternativ til vanlig fødsel, men gjorde vondt siden de begynte å skjære før bedøvelsen satte ordentlig inn:-( Så selv om det er mye kjappere enn vanlig fødsel hadde jeg nok ikke valgt KS hvis jeg fikk velge selv. Men nå har jeg jo ikke vært gjennom en fødsel, da, så kan jo hende det hadde vært enda verre:-)

Back
Topp