Min 11 uker baby har siste dagene sluttet å sovne på puppen. I løpet av en dag sover hun kanskje 4 dupper x 30 min. Da har jeg styret Voldsomt med rugging i vogn og smokkdyttting. På kvelden kan jeg styre i 2 timer med det samme før hun sovner. Hun ligger med øynene igjen og kroppen går på høygir. Hun liker ikke sjal, ikke bli holdt i vuggestilling og smokken må inn en million ganger.
Hvordan får du baby til å sovne? Jeg tenker på alt ift om du har endret rutiner, hvordan du legger babyen (svøper, lager nest osv), klokkeslett, osv.
Vi har ingen faste rutiner. Jeg bare følger babyen enda. Har en mistanke om at hun kanske er mye overstimulert/overtrøtt som gjør at hun ligger å kaver i en halv evighet før hun sovner. :-O
Er førstegangs og føler veldig at jeg gjør noe feil her.
Hvordan får du baby til å sovne? Jeg tenker på alt ift om du har endret rutiner, hvordan du legger babyen (svøper, lager nest osv), klokkeslett, osv.
Vi har ingen faste rutiner. Jeg bare følger babyen enda. Har en mistanke om at hun kanske er mye overstimulert/overtrøtt som gjør at hun ligger å kaver i en halv evighet før hun sovner. :-O
Er førstegangs og føler veldig at jeg gjør noe feil her.