Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
noen som har nå tips om hvordan man får salat til og holde selg lengst mulig i kjøleskapet.. lei av og må lage ny hver gang vi skal ha,samt og handle inn alt hver gang..
Om du ikke skal bruke hele salathodet.. så vasker hun blad for blad.. de bladenene du ikke skal bruke putter du i en plastpose etter at du vasket de.. da holder de seg sprøe i flere dager[;)]
Jeg ville prøvd å lagre alle ingrediensene i salaten hver for seg. F.eks. salatblader i èn pose, andre grønnsaker skåret opp og lagt i vann i en boks etc.
Hvis man blander alt blir salaten vassen og ekkel etter kort tid.
Pluss at isberg synes jeg holder seg mye bedre enn kinakål og andre salater.. Men også viktig med de "våte" produktene at de kan bli tatt oppi for hver gang.. Som mais, agurk og tomat..
Et annet tips hvis du har mais i, er å skylle maisen i vann for å få av laken. Ellers støtter jeg forslaget om Tupperware [:)] Utrolig hvor lenge det holder seg hvis du oppbevarer det i tette bokser!
vet ikke om noen har nevnt det, men det lønner seg å rive salaten i steden for å bruke kniv.. bruker du kniv og skjærer så blir den mye fortere brun og stygg!