Frø i magen
Andre møte med forumet
Vi tenker å gå til fotograf for å ta babybilder så snart som mulig. Lille gullet er 19 dager nå, og vil få tatt mens hun enda har nyfødt looken. Men, det er jo ganske dyrt synes jeg, så da er det jo veldig viktig at vi får noen fine bilder. Jeg er nemlig så redd for at i akkurat den tiden vi får hos fotografen (vet ikke hva som er vanlig, 30 min? 60 min?) så skal det bare være grining, og umulig å få til noe fornuftig bilde... Hun gråter nok hverken mer eller mindre enn hva som er vanlig, og sover jo mye, og er fornøyd når hun får pupp, men er ikke alltid hun sovner igjen etterpå, kan bli grining. Og er jo umulig å vite akkurat hvordan hun vil oppføre seg der og da. Må jeg amme for å roe henne, så tar det jo fort 20 min, og da går jo tiden. Har ikke lyst til å betale flere tusen for time hos fotograf og så bare bruke tiden på å prøve å roe baby. Så hva gjør man??? Noen som har tatt nyfødt bilder? Tenker vi bør møte tidlig så vi rekker å amme på forhånd. Men vi vil ta bilder uten klær på henne, og er jo ikke lett å kle av og på uten st hun våkner... Setter stor pris på alle tips! Forresten noen som kan anbefale en fotograf i Bergen?