Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, melka mi er for tynn, også den siste melka som kommer. Fikk beskjed av helsesøster, men ingen råd om hvordan jeg kunne gjøre noe med det. Har googlet og lett på nett, men finner ingen ting:-(Hvorfor skal du ha det?
Kroppen din produserer den fete melka som babyen har behov for.
Men du bør jo da passe på å få i deg fett du også, og da riktig type fett. Flerumettet feks.
Dette kan jeg ikke nok om, men kanskje det står noe på ammehjelpen.no sine sider?
Melken er nesten vannaktig og det er ingen forskjell på starten og slutten på puppene. Den siste melken skal være tykkere og mer gulaktig, det er den som har mest næring. Men har også lite melk, det har du helt rett i. Men det hjelper i allefall ikke når babyen ikke får den tykke næringsrike melka, som metter.Hvordan har helsesøster sjekket det? Må ganske avansert utstyr til for å sjekke næringsinnhold i melk.
Om det er for at barnet går for lite opp i vekt, vil jeg tro det har noe å si på mengden melk og ikke tykkelsen på melka.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app