HVORDAN FØLGER FAREN TIL UNGEN OPP?

Samboeren min er for tiden veldig opptatt av den lille. Han leser alt han kommer over om babyer og utvikling. Han er veldig oppmerksom og passer på at alt er bra med meg og den lille. I begynnelsen syntes han det var litt skummelt å tenke på at han skulle bli pappa, men han har alltid vært veldig opptatt av hvordan ting er og utvikler seg. Han er med på de underøkelsene han har mulighet til og nå går han der som en forventningsfull hane og bare gleder seg. Han er like aktiv når det gjelder innkjøp til den lille som meg[:D] I tillegg til at han ordner med ting som jeg vanligvis pleier å gjøre, passer han godt på at alt er bra med oss begge.

Er så godt når pappaen også bryr seg, veit om flere som har kjærester som stikker av når de føler at ansvaret blir for stort......

Er nok mulig det vil rette på seg jo nærmere du er fødselen, som vi veit har jo menn en liten tendens til å vente til siste liten[;)]
Da jeg begynte å date min kjæreste fikk jeg beskjed om at barn skulle han alldri ha!![8|]
Han ble redd da jeg ble gravid, og visste ikke opp eller ned på seg selv en stund.
Nå er jeg 26 uker ut i svangerskapet og han er helgærn etter magen min.. synger og prater til den, samt at han sitter å leser gravidebladene mine.
Er som en liten butler og vil vite alt som skjer uke fra uke med babyen i magen.
Så det kommer nok etterhvert skal du se[;)]
Lykke til!![:)]

Jeg og barnefaren er ikke sammen men han virker veldig interesert
i hva det er som skjer med meg og babyen[:)]

Hei, har ikke vært helt i form, men er inne igjen nå. Fikk låne en bok av svigerinna mi: Pappa Boka, så får jeg se hvordan det går. Han leste litt en dag, og det er jo en begynnelse!

Back
Topp