Hvordan er

tante82/MAx6

Glad i forumet
magen deres?? Æ e en slang dame,med annlegg for å legg på mæ på magen. Føler den er så oppblåst nån gang. Nesten redd for at folk ska sjå det. Prøve å ha på mæ kleia som ikke e så stram.

Jeg er litt rund i kantene, min mage har blitt hard under navlen og jeg er kjempe oppblåst..

ORIGINAL: June_1

Jeg er litt rund i kantene, min mage har blitt hard under navlen og jeg er kjempe oppblåst..

Oki. Når på døgne e du oppblåst?? T mæ variere d veldig. Men spes på kveldene.

Kjenner jeg er ganske oppblåst..igrunnen hele døgnet. Har alikvel såpass mye ekstra rundt magen at det er lenge til noen klarer å se noe der.

Jeg er mest oppblåst om kvelden, men også en god del ellers i døgnet.

sist gang syntes d ikke på meg før eg va en 4 mnd på vei.
men denna ganga så syns eg at eg allerede ser anntydning te en liten kul..
så e litt bekymra over at folk ska legg merke te d snart..[:-]

Veldig oppblåst ja *sukk*

Jeg har ikke noe spesielt på magen fra før, tenkte det da ville vises fort om jeg ble oppblåst. Føler meg oppblåst, men ser ingenting.

Kjenner eg må ha på meg klær som ikkje strammer så mykje, begynner å bli redd for at det skal synes nesten.. Har skikkelig oppblåst mage, og skikkelig ubehagelig når klærne strammer...

Litt oppblåst er jeg ja... men ikke noe som syns på noen måte enda.
Syntes derimot det er veldig ubehagelig med klær som strammer over magen allerede!

ORIGINAL: Lica76

Kjenner eg må ha på meg klær som ikkje strammer så mykje, begynner å bli redd for at det skal synes nesten.. Har skikkelig oppblåst mage, og skikkelig ubehagelig når klærne strammer...

Enig :)

Har mage fra før av, så ser egentlig ikke noe særlig forskjell. Men føler noe når jeg bøyer meg ned.

har mage fra før av men er hvertfall utrulig oppblåst i magen:S

her tar det nok noen mnd før noe viser på meg e ganske så stor dame eg så det tar tid og få baby mage men  får ikkje skikkeli rund mage heller pga flesket d e så dumt men skal trenne detta svangerskapet så får se :)

Back
Topp