Hvordan er.....

Håper håper :)

Blir kjent med forumet
hallo alle som har en spire el 2 i magen :)
hvordan er brystene deres fortiden ??? jeg er 10 uker i dag å brystene har blitt mindre ømme... er det normalt? jeg har hadd 5 spntanaborter, så redd......

lykke lykke til videre i svangerskapet :)

Mine er heller ikke såå ømme lengre. Men tar alted ro jeg :) jo mærmere vi kommer 12 uker så forsvinner jo plagene etter hvert:)

Mine føles helt normale ut nå (er 10+2) og har gjort det noen uker. Merker at de vokser, det er det eneste ;)

Mine er mega vonde.. er 9+2 idag ifølge min beregning. Klarer ikke å ligge på magen eller noe :p

*på telefonen vel :-)*

Kjenner nesten ingenting i puppene. Det gikk over i uke 7-8 tror jeg, så jeg har også vært litt småbekymret helt til jeg fikk se knøttet i går. Alt er visst normalt når man er gravid virker det som :P

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥

Mine pupper er fremdeles "hovne" dvs skikkelig runde og spente. Haha, men ømheten har gitt seg litt den siste uken. Er 10 uker i dag :)

Mine er mindre ømme enn de har vært. Kan komme borti de uten at det gjør kjempe vondt ;-) helt greit!

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Ømme, tunge og klør litt.. Men det har kommet tykk, gulhvit melk i dem! Sluttet å amme for 9 mnd siden, og har vært "tørr" lenge.. Snodig :-P

Såre,store og lekre om jeg får si det selv! Fornøyd med puppa når jeg er gravid altså :)

Er ikke like ømme, men når jeg dusjer er det vondt om strålen står på dem, hvis du skjønner :p me kjenner at dem vokser ja..

venter på lillebror/søster 25.01.14

Store og spenstige ;) Jeg digger dem!! Jeg leker at jeg er Pamela hver dag. Det eneste negative er at de er sååå ØMME!!!! Kan ikke ligge på dem, må bygge opp med en pute (kan ikke sove på noe annet enn magen..) og dusjen er au..

Det kommer og går litt.. våkna ein dag og blei stressa for at det kjentes heilt vanlig ut igjen.. hehe.. men no er det tilbake til ømt, vondt, stort.. hehe...Sambo er fornøyd i alle fall!!

De har blitt litt større, men hadde ikke så store fra før da. Ømheten gikk over for noen ukers tid siden.

ømme !!!!!!

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Veldig ømme, og føles tunge og fastere enn før.. Ømheten kom for kanskje 4 uker siden, så var litt sent ute der..;) 10 uker i dag.
På svarene over her, ser det ut til at ikke du er alene - dette er normalt og går bra:)

Back
Topp