Hvordan er....

McQeen

Gift med forumet
formen deres jenter??

Min er helt pyton[:(][:(] Er konstant kvalmen å vondt i bekkenet.....å er ikke altid det er så kjekt med en liten på snart 9 mnd[:(][;)]

Jeg var på langt nær så dårlig med kåre.....

Kommer kanskje en jente denne gangen da!! [;)]
Kvalmen kom i begynnelsen av uka hos meg og [:'(], bekkenet er fortsatt bra, heldigvis!
Har en på to år, og når sambo jobber kveld så er det ikke alltid like lett nei,
energien er ikke på topp når man kommer hjem fra jobb...[:-]

Men vi får trøste oss med at kvalmen snart går over, så er det lurt å
be om hjelp fra venner og familie når en føler seg sliten!!

Lykke til!! [:D]

Har egentlig ingen plager jeg *bankibordet*.. er bare slik "rar" i magen og trøtt!!

veldig opp og ned... sinnsykt humør[:D][:D]

ORIGINAL: maria_theresa

Jeg er skikkelig dårlig til alle døgnets tider....Jeg er kvalm hele dagen,hodepine,ekstrem luktesans og såååå trøtt hele tiden. Føler meg helt tappet for energi....  Og så dårlig var jeg ALDRI i mitt forrige svangerskap...

Ja...kan vel signere dette.... Også svetter jeg så lett[:'(] Og blir fort svimmel... Og ofte magesmerter....
Men skal ikke klage, så lenge jeg tilslutt sitter her med en liten søtnos[:D]

Skikkelig kvalmen jeg også,og ingenting virker mot det[:'(][:'(] Har vært sengeliggende
så og si siden lørdag[:'(][:'(] Er mye mer kvalm når jeg reiser meg.
Har vært sykemeldt hele uka,og er sykemeldt neste uke også,heldigvis.
Håper kvalmen snart gir seg.
Blir snart gal,for både mann og barn maser[:@][:@]

ORIGINAL: maria_theresa

Jeg er skikkelig dårlig til alle døgnets tider....Jeg er kvalm hele dagen,hodepine,ekstrem luktesans og såååå trøtt hele tiden. Føler meg helt tappet for energi....  Og så dårlig var jeg ALDRI i mitt forrige svangerskap...

Jeg var heller ikke så dårlig sist....men kan jo være det er jente på vei[:D]

Kvalm [:'(] Ømme pupper.. og er ekstremt trøtt og tappet for energi.

Jeg er kjempe dårlig! Spyr og spyr[X(] Har kjøpt sea band nå, men sitter her fortsatt like kvalm[:'(]

huff ikke det at det er godt at dere e kvalm, men det er godt å høre at det ikke bare er jeg som er sengeliggende.. har ike jobbet skole oppg på to uker no!!!!!!!!!!! jeg fikk jente sist, men kvalmen kunne ikke måle seg med den jeg har no!!!![:(][:(][:(][:(] og idag er min man og datteren vår på kno og ser nnja turtles mens jeg ligger her da, aleeene i sengen[:'(][:'(]

Litt greit å se at d er fler som er grønn i trynet for tida.. hehe..[;)] Lurer på hvorfor det blir kallt morrakvalme når det er hele tida jo![:'(] Men d er vel verd det om noen måneder...[&o]

Jeg er kjempe kvalm på morran,
nesten så jeg må kaste opp [:'(]
Har skikkelig vondt i ryggslutet og...!
Men det hadde jeg sist gang oxå, så jeg er ikke "suprised"
Ble sykemeldt tidlig sist...
Ikke alltid så lett med en liten en i tillegg.. [;)]
Men, men allt går!

Back
Topp