Hvordan er voksesmertene deres?

Nell@

Forelsket i forumet
Jeg har vært helt utslitt i hele dag, kvalm og strekker og drar seg , noen ganger stikker det til skikkelig at det gjør vondt.
går bak i ryggen og føler meg rett og slett uvel.. små redd at noe er gærnt.. har dere det sånn eller hatt?

eller er det bare meg?

Har hatt stikking og strekk litt jevnt over hele tiden, men ikke noe som har plaget meg noe særlig... Men fra i går ettermiddag har jeg vært konstant øm og det stikker tidvis skikkelig til! Kjenner nedover låret på begge bein. Jeg kjenner meg også konstant øm midt foran nederst på magen, er ikke vondt, men ubehagelig. Magen kjennes på en måte litt tung ut og sliten og kroppen blir jo sliten av det... Har vært litt bekymret, vet ikke om dette er normalt...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det strekker tidvis skikkelig. Sånn at jeg skriker til... I sta så skjedde det da jeg skulle dra på meg buksa etter et dobesøk. Vi skal være mer forsiktig med brå bevegelser hvis man får vondt av slikt og heller gjøre det litt roligere og saktere så det strekker mindre. Men det er ikke farlig at det strekker, det er helt normalt.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Ja jo.. men synes jeg gjør ting forsiktig, allikevel stikker det til når jeg f.eks reiser meg fra sofa/stol.
men det værste er varmetokter jeg har.. svetter hele tiden for minste lille ting.. kvalm.. ingen matlyst
trodde lissom det skulle endelig bli bedre, men neida.. kvalmen roa seg i en uke og kom nå tilbake :P

Ja, hva skal jeg si?! Sånn kan det være og være gravid! Rett og slett. Forrige gang var jeg kjempe dårlig til uke 21, men ble dårlig igjen i uke 30 og til ungen var ute tre dager før termin. Nå er jeg i 14+ og det ser ikke ut til å gi seg med det første. Jeg har prøvd å snu tankegangen for å klare meg litt bedre i hverdagen. Jeg tenker at jeg kommer til å være like ille i morgen og hvis jeg ikke er det, så er det bonus og om jeg er like dårlig så var det som forventet.
Hvis jeg reiser meg litt brått eller fort (les: normalt) så får jeg sånn strekk. Var det som skjedde på do. Reiste meg på vanlig måte og dro på meg buksa slik man pleier hvor jeg strakk kroppen litt for å få den på plass, of da satt det i magen som fy. Samme når jeg reiser meg fra sofaen. Nå må jeg sakte sette meg ut på kanten og holde ene hånden enten i sofaen eller på bordet mens jeg reiser meg sakte eller skjer det hver gang.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Har blitt bedre her:-) var verre for noen uker siden, kunne ikke gjøre noe for at det ble en skikkelig strekk:s
Var på jobb for noen dager siden, å skulle snu på en ganske tung pasient alene, fikk skikkelig strekk så måtte bare sette meg på huk å vente til det gikk over:s
Så har lært at jeg skal være mer forsiktig fremover!

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Små stikk har eg hatt jevnlig hele tiden, men innimellom kommer noen skikkelig vonde!

Termin: 3. jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke opplevd noe sånt. Men hadde sikkelig magesmerter i noen dager i forje uke. Noe
har kjenner jeg liksom bare en liten klump i magen. ellers ingen kvalme,trøtthet eller noe..

Back
Topp