Hvordan er vekten deres?

Lykke2014_2018

Betatt av forumet
Jeg veide meg da jeg var 5 uker og da veide jeg 54, 2 og i dag veier jeg 53,9. 11 uker i dag. Men jeg forbrenner fort og alltid slitet med det. Har liksom nervøs mage[emoji36] Håper apetitten blir bedre for jeg vil spise som før...
 
Jeg har heller ikke lagt på meg noe kilo-messig, men magen buler ut og det ser ut som jeg har blitt 2 kg tykkere i magen. Men da har vi noe å gå på :) også 11 uker på vei.
 
Veide 51,5 før jeg ble gravid. Gått opp ca en kilo (8+2 i dag).
Forrige svangerskap gikk jeg opp 21 kg totalt (fra 52 til 73 kg [emoji12]), så har enda en del igjen
 
Jeg veide meg da jeg var 5 uker og da veide jeg 54, 2 og i dag veier jeg 53,9. 11 uker i dag. Men jeg forbrenner fort og alltid slitet med det. Har liksom nervøs mage[emoji36] Håper apetitten blir bedre for jeg vil spise som før...


Jeg veide 55kg da jeg fant ut at jeg var gravid for en uke siden. Veide meg igjen i dag, i uke 6, og har nesten gått opp 2 kg. :O Og jeg har gått fra å ikke ha pupper (fylte virkelig ikke ut en a-cup, til å ha fått bra med kløft og for små bh'er. Helt sprøtt..
 
Tør nesten ikke å veie meg :p
Magen har jo stoppet helt opp og er så sulten hele tiden. Prøver å begrense meg da!
Sist jeg veide meg, for en uke siden hadde jeg gått opp 0,5 kg.
Men gikk opp en del før det når jeg sluttet på p-piller :/ veier nok fra før, så kjenner dette er litt sårt! Gruer meg til at jeg skal bli veid!
 
Gjekk frå lavkarbo til høgkarbo då eg fann ut eg var gravid, mest pga at eg fekk behov for brød pga kvalme. Så vekta går nok sakte, men sikkert, oppover [emoji23]
 
Gjekk frå lavkarbo til høgkarbo då eg fann ut eg var gravid, mest pga at eg fekk behov for brød pga kvalme. Så vekta går nok sakte, men sikkert, oppover [emoji23]
Samme her.... Opp ca 3-4 kg, men det har stabilisert seg nå da[emoji85]
 
Jeg har gått ned ca 4 kg. Er 8+6 nå. Men bekymrer meg ikke, spiser normalt og kaster ikke opp, så regner med det plutselig snur [emoji14]
 
Jeg har gått ned ca 4 kg. Er 8+6 nå. Men bekymrer meg ikke, spiser normalt og kaster ikke opp, så regner med det plutselig snur [emoji14]
Er jo like vanlig å gå ned noen kg som det er å gå opp [emoji4]
 
Jeg har lagt på meg ca en kg, men jeg blr virkelig ikke gå opp så mye da jeg veide 88 kg da jeg ble gravid.
 
Aner ikke! Sist gikk jeg ned mellom 5-10 kg til uke 12! Denne gangen får jeg i meg mat (hurra!) og derfor driter jeg i vekta! Bedre å føle at man mestrer hverdagen litt! Den vekta viser det den viser! [emoji23]
 
Back
Topp