Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snøstorm ska eg senda litt sol
Till
Dere
så Kjedeligt . Send meg adress eller kom hitTar gjerne mot litt sol og vår her i alle fall. Møkka snø som kom i natt.. med vind og tull [emoji21]
så Kjedeligt . Send meg adress eller kom hit
Hahaha Rogaland SandnesHvor vil hit si da?
Har veldig lyst å flytte sørover, men vanskelig med tanke på jobb til mannen Så vi blir nok her i Bodø området, så fremst ikke noe skjer i jobben til mannen og alt blir flyttet til Oslo
Hahaha Rogaland Sandnes
Haha Va syns du om Stavanger dåHar vært i Stavanger, så har vært nesten på besøk der i alle fall [emoji23] hehe
Haha Va syns du om Stavanger då
Dammen mitt i Stavanger . Koselig plats der året runtVar fint der var på konsert med kaizers orchestra satt å matet ender ved en dam
Dammen mitt i Stavanger . Koselig plats der året runt
Snøstorm ska eg senda litt sol
Till
Dere
Ja, gjerne det! Er såpeglatt ute også, skulle ut en liten tur og presterte å falle skikkelig to ganger.
Uff då. Farligt.Ja, gjerne det! Er såpeglatt ute også, skulle ut en liten tur og presterte å falle skikkelig to ganger.
Huff da! Ikke bra :/ blir inne vi idag sikker glatt her også [emoji21]
Uff då. Farligt.
Ja, veldig glad jeg ikke hadde med meg mini . Trodde ikke det skulle være så glatt, for bakken var jo bar i går.