Hvordan er tilværelsen?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Førstegangs som flergangs - hvordan er hverdagen? Stressende? Slitsom? Avslappet? Koselig? :)

Hvordan har året vært? :)

Første tiden var bare kos, men fra 2 mnd til sju hadde hun kolikk, og det var fryktelig slitsomt :( Man kan tenke seg til, men det må oppleves for å skjønne hvordan det er. Ellers har vi tatt det helt med ro, stresser ikke med at hun skal kunne ditt og datt (som jeg gjorde med første), det kommer. Hun går snart, men jeg vil beholde babyen min enda lenger da dette er siste :p Ditt år?

Jeg har syntes det har vært ganske stressende i perioder. Har en jente som nettopp har fylt 3 år, hun har masse raserianfall og er så sta på alt mulig. Det blir så mye kamper om alt mulig og jeg føler at jeg kjefter så mye hele tiden. Går med mye dårlig samvittighet:(
Og i tillegg da har en snart 5 åring og lillemor så har det vært ganske tungt. Er for det meste alene og har veldig lite avlastning.
Så kl 8 er det nye leggetiden min :P

Men for all del vi koser oss utrolig mye, men absolutt nok å gjøre, hehe

Her har litla vert veldig enkel som baby og tiden har gått altfor fort med 2 andre i tillegg på 3 og 7 :-)
Men merker at hun er ganske travel nå som alt skal utforskes så er litt tungt når pappaen er i Nordsjøen .
Men jeg elsker alt !!!

Travelt og slitsomt, men også et koselig år. :P Overgangen fra én til to har vært stor. Ho mor er sliten og søvnmangel rår. Det hadde kanskje vært enklere om lillebror sov hele kvelden og natta, men det har han aldri gjort. Og så starter han dagen alt mellom 4 og 6. Nå i det siste mest rundt 5. I tillegg har vesla trasset mye. Er også endel alene da mannen jobber i Nordsjøen.
Men når jeg ser de to leke og skratte sammen er det verdt det! :) Jeg ser fram til det neste året.

Siden jeg er alene med alle 4, hver dag og natt hele tiden (!), så er hverdagen slitsom og kvelden magisk :-D haha!

Førstegangs som flergangs - hvordan er hverdagen? Stressende? Slitsom? Avslappet? Koselig? :)

Hvordan har året vært? :)

Her er hverdagen ganske så avslappende, og vi koser oss masse :-)
Jeg har permisjon ennå, og er veldig glad for at jeg valgte lang permisjon.

Har vært ganske slitsomt til tider må jeg innrømme. Overgangen fra 1-2 var stor for meg. Storebror er i en utfordrende alder og lillesøster har ingen planer om å sove godt om natten med det første :p

Siden jeg er alene med alle 4, hver dag og natt hele tiden (!), så er hverdagen slitsom og kvelden magisk :-D haha!
Syns du det var stor overgang fra 3-4?

Hmm :P

Back
Topp