Hvordan er symptomene dere??

Prøverpåigjen2015

Glad i forumet
Kjenner faktisk at jeg er litt bekymret, i løpet av de siste 2 ukene har symptomene bare forsvunnet. Kastet opp i helga, men det skyldes intens hodepine som følge av bihulebetennelse.
Jeg kan ligge på magen igjen, ingen voksesmerter, brystene er ikke ømme lengre.

Vet at etter uke 12 kan symptom bli borte fordi hormon nivået stabiliserer seg, men like fullt bekymret, så liv i uke 9 og i panikk bestilte jeg meg en time til ul i morgen...

Jeg har hatt Ma før, og er nok ekstra bekymret pga av det.

Ikke noe særlig med symptomer her! Kan bli akutt kvalm innimellom men varer bare en liten stund... Jeg har lagt på magen hele tiden jeg ;p har igrunn ikke så mange tegn på graviditet!

2. Trimester skal jo være de beste mnd i svangerskapet, så jeg bare nyyyyter at det ikke er så mange symptomer igjen :) litt ømme pupper og kvalme en gang i blant. Jeg er fortsatt uendelig trøtt da - det har ikke gitt seg :p

Kvalm, sover dårlig, sliten, mye hodepine, vonde nipler, vondt i bekkenet og mye vondter i magen.... jeg er ikke redd det er gått galt, men tenker ofte at tenkt om det ikke er noe der og at jeg bare har innbilt meg det hele hehe

Skjønner akkurat hva du mener, og har mange av de samme tankene selv! Jeg har følt meg i topp form de siste ukene - er nå 15+3. Vet, som du sier, at det ofte er sånn i 2. trimester, men det er nervepirrende allikevel! Får bare håpe og tro at alt er i orden så lenge man ikke har vondt eller blør - og så er det bare å vente på å kjenne bevegelse og sparkxsmile5

Nyter også 2.trimester uten kvalme, mer energi, mindre trøtt, litt mindre ømme pupper, men litt halsbrann.

Kvalmen er borte her, men er stadig svimmel pga blodtrykket. Ellers har jeg begynt å merke litt mer ubehag i livmora nå; kjennes ut som den strekker litt på seg :)

Kvalmen har roet seg, men titter fortsatt innom innimellom. Er fortsatt underskudd av energi og veldig ømme bryst.

Jeg har fortsatt litt plager men har en vond følelse av MA siden uke 10.. vet ikke hvorfor, var ikke slik sist.. bare snart en uke til jeg får forhåpentligvis høre hjertelyd hos jm.. er en ekkel følelse, ingen i familien vet om graviditeten pga jeg må på ul før jeg greier å dele det som skal være en glad nyhet.. krysser fingrene

Veldig trøtt fortsatt (uke 13+2) å har hodepine hver dag som noen ganger går over i migrene, hodepinen kom for 2,5 uke siden å vil ikke slippe taket om meg :(. Har ikke slitet med kvalme å oppkast men kan bli akutt kvalm noen ganger men som noen sier her over så går det fort over, heldigvis! Noen annen som sliter med hodepine? Har dere noen knep? Synes jeg prøvd alt :(

Back
Topp