Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har 80% stilling men er aktiv sykemeldt tom onsdag.
Sliter med smerter i korsryggen og bena. Har fått henvisning til fysioterapaut (men lang ventetid.)
Kommer nok til å forlenge sykemeldingen siden jeg har slede med det i over 1 uke.
Jeg jobber 100%, og har planer om det hele veien- og jeg tror jeg skal klare det.
Jeg var sykemeldt en dag i februar fordi jeg slet med kramper i rumpa og i låret, men det gikk så fort over og siden har jeg klart meg på jobb. Sliten ja- men det må jeg regne med. Jeg er jo en sovegris fra før av (som min kollega så pent sa det), så jeg sover når jeg kommer hjem og sover hele natten. MEN, jeg er uthvilt på morgenen når jeg skal på jobb og det er det som teller.
Barnehagen jeg jobber i har stengt fire uker i juli, så da er det naturlig ferie. Jeg har en uke ferie jeg må ta ut før juli (da august er såpass hektisk med tilvenninger av nye barn, så da er det ikke mulig å ta ut ferie), jeg har brukt en tidligere i år, bruker en nå i påsken og har tre dager igjen som jeg skal legge inn litt strategisk frem til sommeren (i mai er det jo så mange naturlige fridager) I tillegg har jeg jobbet så mye overtid i det siste, så tirsdag og onsdag denne uken avspaserer jeg Deilig med litt fri til å slappe av
50% sm.. e d t rett etter påske. Da har æ vært d i tre uke... pga æ rett å slett d utslitt... sovne retg etter jobb å værken jentungen el sambo får nokka tid mæ.. pressa mæ altfor lenge forje svangerskap. Så v fast bestemt på å ta kontakt m legen tidligere denne gangen. Du ska jo ha ett liv utenom jobben tenke æ! Regne egentlig m å bli sm vidre.. jobbe som øed leder i bhg. Mye syndlm å sm på mi avd. Så e ufattelig slitsomt m nye vikara hver dag!
No har bekkene åsså begynt å tulle mye.. plagdes mye m d sist!
Er 100% sykmeldt og har vært de siden januar! Først kvalmen og ingen energi også kom bekkenløsningen i uke 10 så kommer nok til å være sykmeldt leeenge(sikkert helt ut) men jeg prøver å ta vare på meg selv og dei to jeg har fra før da