Hvordan er nettene deres for tiden?

Får grøt i 18-19 tia, så bader jeg han og etter det legger jeg han i senga si å gir han flaske rundt kl 20, så sover han til alt mellom kl 6 og 8.
 
Her blir nettene bare verre og verre. Han legger seg ca 19, og jeg legger meg mellom 23-00. Han våkner alltid minst 3 ganger før jeg kommer meg i seng. Noen ganger er jeg heldig og han sover i senga si et par timer, mens andre ganger får jeg ham ikke til å sove med mindre han blir med over i senga vår. I natt var han plutselig full av energi kl 3, og vi styra fælt for å så ham til å sove mer. Endte med å gi flaske. Da sov han til nå, 6.30. Men han sover så urolig! Begynner å bli desperat. Sover nesten ingenting på dagtid for tiden, i går sov han en dupp i 10 min og en i 20 min, den foregikk på puppen. Er det meningen det skal være sånn? Med null søvn på dagtid og bare urolig søvn med konstant oppvåkning på natta så fungerer jeg ikke lenger!
Det er ikke tenner på gang da?
Lite søvn på dagtid her også, fra tidligere 4-5 timer totalt fordelt på 2-3 dupper, er det nå maks 45 min fordelt på 2 dupper, men sover hele natten fra 18:30 til ca kl 08:00. Her er det tenner som gjør at søvnen på dagtid blir ødelagt.
 
Nettene var fantastisk de første månedene men har bare blitt verre og verre. Poden og storesøster legges sammen 18:30 og jeg/mannen synger og stryker. Legging går greit, men han våkner så ofte og den siste uken har han vært limt til puppen om natten så jeg ikke får sove. Vi har prøvd det meste begge to, men når han våkner nekter han å slappe av til annet enn pupp. Tror det kan ha sammenheng med de to nedre tennene som nettopp har brutt ut og håper på en bedring fremmover..
 
Det er ikke tenner på gang da?
Lite søvn på dagtid her også, fra tidligere 4-5 timer totalt fordelt på 2-3 dupper, er det nå maks 45 min fordelt på 2 dupper, men sover hele natten fra 18:30 til ca kl 08:00. Her er det tenner som gjør at søvnen på dagtid blir ødelagt.
Nettene var fantastisk de første månedene men har bare blitt verre og verre. Poden og storesøster legges sammen 18:30 og jeg/mannen synger og stryker. Legging går greit, men han våkner så ofte og den siste uken har han vært limt til puppen om natten så jeg ikke får sove. Vi har prøvd det meste begge to, men når han våkner nekter han å slappe av til annet enn pupp. Tror det kan ha sammenheng med de to nedre tennene som nettopp har brutt ut og håper på en bedring fremmover..


Joda, det er tenner på gang, så jeg håper vi kan skylde på det! Han har også akkurat begynt å krabbe og reise seg opp for å stå, så det er vel fryktelig mye som skjer i den lille kroppen. Håper virkelig på bedring! Fikk tips fra helsesøster om å innføre enda et måltid med fast i løpet av dagen, hun mistenkte at han kanskje var sulten.
 
Har ikke tall på hvor mange amminger det er i løpet av natten :p:confused:
 
Har ikke tall på hvor mange amminger det er i løpet av natten :p:confused:

Jeg fikk tall på hvor mange ganger med amming i natt, fra kl 23-07 var det 5 amminger! Savner seriøst sengen min, og gleder meg til å finne den igjen da den er så stor at vi kan samsove. Da kobler lille seg av og på som hun ønsker og jeg registrerer at hun er der men kan halvsove allikevel :)
 
Hun begynte å vokne om nettene for å få mat, skal egentlig sove i egen seng, men vi henter henne om natta også sover hun sammen med oss, samtidig som hun får pupp. Ingen av oss husker hvem som henta frøkna om natta :))
 
våkner en gang om natta nå med bleieskift og noen dråper melk
 
De er og har alltid vært veldig slitsomme.. Snuppa sover ikke mer enn max en time av gangen, gjennom hele kvelden og natten...
 
Her varierer det. Alt fra 1/2 time til 2 timer. Noen sjelden gang 3 timer i strekk.
"Henger" på puppen og vil sove helt inn til meg de siste to ukene. Regner med at det er pga utviklingsprang. Ellers pleier å sove ved siden av meg, men ikke så tett som nå :)
 
Sover fra 18:30 til 6:30, men denne uka har vært et mareritt. Har hatt ørebetennelse og heilt tett i nese og hals og dermed myyyye våken på natta. Når en i tillegg har en 3-åring som er våken opptil flere ganger pr natt så er både jeg og mannen heilt utslitt. Natt til i går var jeg oppe 9 ganger mellom midtnatt og 04:45. Da sto vi tilslutt opp. Tøff dag på jobb kan man si :p
 
De er og har alltid vært veldig slitsomme.. Snuppa sover ikke mer enn max en time av gangen, gjennom hele kvelden og natten...
Signerer denne. la seg 19:00, og jeg har allerede vært oppe fire ganger (21:36). De sjeldne gangene han sover nærmere to timer, må jeg alltid inn for å sjekke. har fått han over i egen seng på eget rom nå, men ingen endring.
 
Signerer denne. la seg 19:00, og jeg har allerede vært oppe fire ganger (21:36). De sjeldne gangene han sover nærmere to timer, må jeg alltid inn for å sjekke. har fått han over i egen seng på eget rom nå, men ingen endring.

Det er så utrolig slitsomt!! Blir snart sprø!! Hvordan har du kort å få han i egen seng? Noen tips? Jeg ønsker å få snuppa over i egen seng, så jeg kan sove ordentlig de få minuttene hun faktisk sover.. Men hun blir helt hysterisk når jeg legger hun i senga :(
 
Det er så utrolig slitsomt!! Blir snart sprø!! Hvordan har du kort å få han i egen seng? Noen tips? Jeg ønsker å få snuppa over i egen seng, så jeg kan sove ordentlig de få minuttene hun faktisk sover.. Men hun blir helt hysterisk når jeg legger hun i senga :(
Føler med deg:) Vi begynte hver kveld i senga i en måneds tid, men han ville bare leke. hvis/når han begynte å sutre eller gråte tok vi han over i vår seng. Helt plutselig en kveld, la han seg ned og sovna. Ble veldig overrasket. Etter dette har det gått helt av seg selv uten noe gråt:) koser han litt på ryggen og har en hjemmesydd sengeslange som sengekant. Har hatt denne i foreldresenga tidligere, så mulig det har hjulpet overgangen.
 
Han våkner hver eneste kveld/natt og må gynges i søvn - noe som tar 1-2 timer.. hvorfor?? Jeg blir sprø av minimalt med søvn snart...
 
Lille mann våkner enten en til to ganger om natta bare en gang er det for mat. Men sliter han med magen så blir det noen ganger.

Skifter bleie når det trengs.

Men som regel tar det bare et par minutter klapping og jynging så sovner lille mann i armene.
 
Back
Topp