Hvordan er nervene?

blessed

Betatt av forumet
Jeg trodde etter å ha sett hjerte slå i uke 7 at nervene skulle roe seg.
Men er ennå veldig nervøs for å miste og sjekker for blod flere ganger til dagen.. Vil bare nyte det istedenfor å ha disse tankene. Er 9+4

Samme her :-( 8+5 i dag og sjekker etter blod hver gang jeg er på do...

Hmmm... Selv om jeg har mistet 5 ganger før så er jeg ikke nervøs i det hele tatt... Tenker aldri på det... Skjer det så skjer det. Man blir knust, men livet går videre, og man må bare prøve på nytt...

Jeg er ganske rolig, :) gleder meg til å fortelle familie og ikke minst barna! :)

Jeg er også temmelig nervøs, men greier å glede meg samtidig. Jeg tenker at det er naturlig å bekymre seg for SA tidlig i graviditeten, babyene betyr jo mye for oss. :)

Men derimot på slutten av graviditeten er jeg mer bekymret for at det skal hende noe. Særlig de siste 4 ukene...

Bestill en til ul! Det gjorde jeg. Var først i uke 7, og så var jeg igjen denne uken 10+3. Fikk se spiren sprelle med armer å bein :) endelig slapper jeg litt mer av. Har mistet flere ganger før..så det hjelper veldig på å få se liv i magen :)

Skulle ønske jeg hadde råd til UL hver uke.. Nå har jeg målt HCG to ganger og begge gangene har jeg begynt å blø i etterkant.. Kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke bare kan få henvisning til gyn for å se hvor det kommer fra..

Tenker mye på sa jeg også.. Er 11 + 1 i dag, men ser flere her inne har mistet i uke 11 og 12.. Så føler det er liten trøst å runde de magiske 3 mnd!

Skal på ul på torsdag og håper det vil roe nervene litt

Livredd jeg også. Ikke så mye å gjøre med saken akkurat. Må bare vente til den 17 når jeg skal på UL. Får bite tennene sammen.

Holder pusten selv... Klarer ikke å glede meg. Så skjønner veldig godt hva du mener...

Kjenner jeg holder litt avstand til graviditeten, for jeg tenker litt tenk om det går galt også har jeg gleda meg alt for mye.. de 3 andre gangene har jeg aldri tenkt tanken på at det har kunnet gå galt :/ denne gangen er jeg skikkelig nerbøs ;(

Syns veldig mange har mistet på kort tid nå, noe som gjør at jeg bekymrer meg ganske mye..

Jeg er veldig nervøs, ja. Såpass nervøs at jeg fremskyndet onsdagens ul til i morra i stedet. Var den eneste timen de hadde ledig før min time, så jeg slo til, da er det bare 1 natt igjen.

Har mistet to ganger ganske sent så jeg vil uansett ikke slappe heeelt av, men da får jeg sett hvordan det ligger an nå da hvertfall...

Back
Topp