Hvordan er natten hos dere??

mamsentilleah

Forelsket i forumet
Sover de hele natten nå??  Snuppa har egentlig sovet rundt mer eller mindre siden ho var 2mnd, men vi har hatt perioder hvor ho har tullet no voldsomt på natten, etter hun fikk stor seng har hun sovet rundt hver natt.Hun har en sutt i senga, men bruker tomlen. blir lagt klokken 19, og sover til 08-09..

så hvordan er deres netter??

akkurat nå sliter vi med hjørnetenna, så han har vært våken flere ganger enn 1 i timen de siste to nettene.
vanligvis drikker han litt vann 1-3 ganger bare

Sover fra 19.00 til 07.00 her[:)] Hun har med seg vann i senga, og drikker selv når hun er tørst[:)]

Sover hele natta her [:)]
Legger han mellom 19.00 - 19.30, og da står vi opp mellom 07.30 - 09.00 på morgenen [:D]

Sover stort sett hele natta her og:) Legger henne i 19-tiden, og hun våkner mellom 7 og 9 en gang. Men det er ofte hun våkner når vi legger oss, ettersom hun fortsatt sover på våres rom. Men det blir sjelden noe bråk fra henne.. Kanskje bittelitt sutring.

Sover ganske godt nå for tiden, men har hatt maaaaaange perioder hvor hun har hatt endel oppvåkninger, p.g.a. tenner, magevondt, forkjølelse (tett nese) osv.

Vi har ganske nylig flyttet leggetidspunktet fra kl 19 til kl 20, hun begynte å ligge så lenge våken før hun sovnet, lå og ropte på oss, tullet og tøyset. Når hun legges kl 20 sovner hun omtrent med en gang.

Det varierer endel hvor lenge hun sover, er det stille i huset over noen dager kan hun godt sove til 8-tiden![:D] Men oftest står jeg opp ganske tidlig for å gjøre meg klar til jobb, og da våkner først den ene og så den andre her.[&:]

ORIGINAL: Glad70

Sover ganske godt nå for tiden, men har hatt maaaaaange perioder hvor hun har hatt endel oppvåkninger, p.g.a. tenner, magevondt, forkjølelse (tett nese) osv.

Vi har ganske nylig flyttet leggetidspunktet fra kl 19 til kl 20, hun begynte å ligge så lenge våken før hun sovnet, lå og ropte på oss, tullet og tøyset. Når hun legges kl 20 sovner hun omtrent med en gang.

Det varierer endel hvor lenge hun sover, er det stille i huset over noen dager kan hun godt sove til 8-tiden![:D] Men oftest står jeg opp ganske tidlig for å gjøre meg klar til jobb, og da våkner først den ene og så den andre her.[&:]

snuppa her våknet alltid tidelig når pappan skulle på jobb, bilene står parkert utenfor vinduet hennes, men det gikk heldigvis over, gruer litt til det når vi får en til, som kanskje hylgriner om natten, så våknet vel ho å, men men, den tid den sorg..

legger seg 18.00 og står opp når jeg vekker han... kommer ann på når jeg begynner på jobb men aldri før halv sju og heller ikke seinere enn ni. sjeldent tull på natten.. bare ved sykdom ol

ORIGINAL: Cillia

Sover fra 19.00 til 07.00 her[:)] Hun har med seg vann i senga, og drikker selv når hun er tørst[:)]

Gud,for noen snille barn!!
Pris dere lykkelige!

Han her har enda ikke sovet gjennom en natt... håpet det skulle ordne seg til nestemann kommer,men nå begynner det å bli knapt med tid.

Sliter veldig med å få han til å legge seg på kvelden nå, bruker 1-2timer[&:]
Så sover han 2-3 timer og våkner, heldigvis har han begynt å falle til ro selv nå, skriker bare et par ganger og sovner. Så våkner han igjen etter 2-3 timer, da må vi stort sett innpå å roe han ned. Og sånn går natta[8|]

Legger seg ca 19.00 og sover da til mellom 07.30 og 09.00 [:D] Olivia har sovet hele natten siden hun var veldig liten.. 2-3 mnd så jeg priser meg lykkelig men venter på trass-alderen[&:]

Heisan,titter innom en tur jeg[;)]
Her har vi helt forferdelige netter[:(]Han sovner rundt 20,etter en times sutring i senga,deretter små våkner han helt fram til 04 da han ikke vil sove mer,enten slår han seg helt vrang og hyler seg blå,ellers skal han opp å ligge ved meg..vi har prøvd alle metoder,er oppi marte meo metoden nå,men ser mørkt ut..jeg har en mage følelse på at det er noe som ikke stemmer med han(har ikke sovet ei natt nesten siden fødsel)skal på full lege sjekk på tirsdag og nå gir jeg meg ikke[:@]
Både jeg og sambo jobber fult,og det er tøft når man bare sover 2-3 timer hver natt,holder på å gå på helsa løs dette[:(]
puhh der fikk jeg tømt meg,hehe

Legger seg kl 7 og vekkes kl 08.45 når han skal i barnehagen![:D]
i helgene legger han seg kl 20.00 og våkner 09-09.30.. luxus![:D]

ORIGINAL: Heijdii

Legger seg kl 7 og vekkes kl 08.45 når han skal i barnehagen![:D]
i helgene legger han seg kl 20.00 og våkner 09-09.30.. luxus![:D]

fy søren, du vet ikke hvor heldig du er!

ORIGINAL: Cillia

som regel sånn her og, men har vært fest i senga mi med hu her for to kvelder siden[8D] fra 10 til 2!!
er som regel nødvendig å gå inn til hu en gang eller to før vi legger oss selv for å lete opp flaska til hu, og kansje en gang i firetiden på morgenen, men det er ikke hver dag nei.

(skal sies at ting varierer og da, hu har noen netter der det aldri blir ro på rommet å vi går i skyttertrafikk så det er ikke superbra hele tiden nei[8D])

Til vanlig (uten om når han får tenner, er forkjølet osv.) legger han seg mellom 7-8 og sover tolv timer. Må inn å legge han til eller gi smukk ett par ganger som regel. 

Sove hele natta, og har alltid gjort det[:D]

ORIGINAL: ats

Sover hele natta her [:)]
Legger han mellom 19.00 - 19.30, og da står vi opp mellom 07.30 - 09.00 på morgenen [:D]

Omtrent samme her. Er ofte han våkner på natta da, men da tar vi han inn til oss og da sover han som oftest videre uten problem.
Har også ei vannflaske i senga som han drikker av om han våkner, men han har ikke fått "nattmat" siden han var ca 5 mnd.

Back
Topp