Hvordan er matlysten?

Hvordan står det til med matlysten deres?

• Bedre

Votes: 2 22,2%
  • Dårligere

Votes: 7 77,8%
  • Samme som før

Votes: 0 0,0%
  • Usikker

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    9

S.Ellie

Flørter med forumet
Hvordan står det til med matlysten deres? Bedre? Dårligere? Ingen forandring? ...

Er 5+5, ikke så veldig kvalm, men skikkelig dårlig matlyst! Elsker vanligvis mat, men nå kan jeg bli småkvalm bare jeg lukker opp kjøleskapet eller tenker på mat. Magen er sulten, men har bare ikke lyst på, så spiser fordi jeg bør, men mye mindre enn til vanlig. Spiser helst ting med litt nøytral smak, som yoghurt med havregryn, boller ++.. En del grønnsaker orker jeg dessverre ikke tanken på... Men har veldig lyst på bringebær, så mannen skulle kjøpe med det hjem i kveld :D

Samme her. Føler meg ofte veldig sulten og litt småkvalm, men har ikke lyst på noe som helst. Presser det i meg fordi jeg vet jeg trenger det, men det hjelper ingenting :(

Jeg er sulten hele tiden, så jeg spiser der etter :p Matlysten min er det ikke noe og si på, men om jeg går for lenge uten mat blir jeg kjempekvalm o.O

Spiser og er sulten hele tiden. Og om jeg glemmer å spise blir jeg kvalm.
Huff. Tror gravidkiloene kommer fort om det skal fortsette slik :P

Her er det litt motsatt. Jeg har lyst på noe hele tiden, så rekker vel egentlig ikke bli sulten tror jeg;)

Må spise jevnt hele dagen ellers blir jeg veldig kvalm. Ellers er ikke akkurat matlysten på topp :p

To siste dagene har jeg ikke orket tanken på mat :-/ ikke så kvalm eller uvel heller. Før for to dager siden spiste jeg som normalt og hadde ingen forskjell . Håper det går tilbake dit...

Ikke så glad i mat nå, er ikke kvalm men er masse jeg ikke vil ha og de tingene jeg vil ha har som regel ikke lokale butikken så blir litt smågal :p

Eg har mista matlysten :-( eg som elsker mat :-) spiser ikke så mye pga det ikke smaker godt :-(

Nå er jg bare 4+6, men jeg kan spise hva som helst, hvor som helst om dagen :p

Matlysten er god.
Idag tidlig spiste jeg først en porsjon havregrøt, etterfulgt av tre stekte egg og en halv pakke bacon like etterpå :p

Jeg er mye halvdårlig, og matlysten svinger som bare det.. Men som regel er det svært lite jeg har lyst på. Etter at jeg ble gravid har jeg fått sansen for reker og majones på skiva, jeg har aldri pleid å spise noen av delene før.. Men nå har jeg plutselig fått avsmak på det og, smaker godt med en halv skive liksom, og så vil jeg plutselig brekke meg av det :P Snodige greier det der...

Jeg er ekstremt sulten og kvalm om hverandre. Jeg har ikke lyst på så mye av det jeg vanligvis liker, så det å lage middag er en liten utfordring. Synes nesten litt synd på mannen, men han er heldigvis veldig omsorgsfull :)

Ingen endring i matlysten her enda. Men merker at jeg føler meg litt mer stinn enn før selv om jeg ikke spiser særlig mer enn vanlig. Så matlysten er der, men ikke sultfølelsen. Får se om det endres etter hvert. Var litt kvalm noen uker forrige svangerskap så gikk det heldigvis over.

jeg er konstant småkvalm, så det er visse ting som frister mer enn andre: bær, juice, bakevarer, pizza etc. Sunne ting som grønnsaker har jeg ikke lyst på. Var samme i forrige svangerskap, ville bare ha kosemat som pizza, taco og pasta, og det varte alle 9 månedene.

Ganske dårlig her. Kan gå mange timer uten mat. Ikke spesielt sugen på noe heller.

Endelig fått spist litt mer i dag! Skrev ned alt (ble ikke så fryktelig mye) av det som frista mest (og var sunnest mulig), også dro mannen og kjøpte det på butikken. Fikk det ferdig på et brett på senga, så da var det litt lettere å få i seg enn å måtte stå og ordne selv når man egentlig ikke har så lyst på ;) Er glad for en snill og tålmodig mann i disse dager :D

Back
Topp