Har jo lest litt forskjellige tråder om noen søte og romantiske menn, men det hadde vært gøy å vite litt mer..
Min mann er en sånn mann som ingen skjønner hvordan jeg kan leve med av og til! [:D]
Et håpløst tilfelle av sofagris, tv-slave og typisk mannfolk (i negativ forstand)..
Men av og til glimter han til og gjør noe helt utenom det vanlige, sånn at det er helt umulig å
ikke skjønne hvorfor jeg elsker han! [:D] Og stort sett gjør han så godt han kan, men det er vel ikke enkelt
å leve sammen med meg heller! [;)]
Så...
Hvordan er mannfolka deres nå som dere prøver, er gravid, eller akkurat har fått??
Duller og steller de med dere og gjør alt dere ber de om og mer til?
Er de late sofagriser som ikke bryr seg om hvordan du har det?
Snakker de mye om dette med bebiser og svangerskap og sånt?
Får de panikk hvis du snakker om dine plager i svangerskapet eller fødsler og sånt?
Hjelper de til med husarbeid og evt. barnepass?
Hvordan stiller de seg til det å ta ut pappaperm? Over 4 uker?
Gleder de seg til barnet kommer, eller er de likegyldige eller sier ikke så mye om det?
Kom ikke på flere spørsmål akkurat nå, så fortell, fortell!!
Min mann er en sånn mann som ingen skjønner hvordan jeg kan leve med av og til! [:D]
Et håpløst tilfelle av sofagris, tv-slave og typisk mannfolk (i negativ forstand)..
Men av og til glimter han til og gjør noe helt utenom det vanlige, sånn at det er helt umulig å
ikke skjønne hvorfor jeg elsker han! [:D] Og stort sett gjør han så godt han kan, men det er vel ikke enkelt
å leve sammen med meg heller! [;)]
Så...
Hvordan er mannfolka deres nå som dere prøver, er gravid, eller akkurat har fått??
Duller og steller de med dere og gjør alt dere ber de om og mer til?
Er de late sofagriser som ikke bryr seg om hvordan du har det?
Snakker de mye om dette med bebiser og svangerskap og sånt?
Får de panikk hvis du snakker om dine plager i svangerskapet eller fødsler og sånt?
Hjelper de til med husarbeid og evt. barnepass?
Hvordan stiller de seg til det å ta ut pappaperm? Over 4 uker?
Gleder de seg til barnet kommer, eller er de likegyldige eller sier ikke så mye om det?
Kom ikke på flere spørsmål akkurat nå, så fortell, fortell!!