Hvordan er mannfolka?

JuniBaby2016

Betatt av forumet
Hvordan er det med mannfolka deres om dagen da?
Spente?
Avslappet?
Behjelpelige?

Føler meg heldig som denne gangen har en mann som gleder seg masse, men redd for at jeg skal miste, så han hjelper til med det han kan
I skrivende øyeblikk så henter han kinamat til en sjesken gravid kjerring :P
(Han foreslo det da) ;)
Mitt første barn var jeg sammen med en tulling som bare ødela alt, så nå nyter jeg bare alle positive ting :)

Han gleder seg, er spent og legger planer. :-)

Han er overlykkelig men vi er begge redde for å miste. Men han styrer rundt og henter allverdens til meg. I første graviditet var han mye mer engasjert enn meg ;)

Han er veldig flink til å ta seg av den ungen vi allerede har, og det setter jeg utrolig pris på. Det letter litt på min dårlige samvittighet overfor han. Ellers så er han alltid veldig omsorgsfull, og blir bare enda mer når jeg er gravid.

Jeg har funnet drømmemannen, det er jeg hellig overbevist om! :)
Han er behjelpelig, forståelsesfull og snill mot meg! :) litt bekymra for at jeg skal jobbe for mye i forhold til at ting kanskje kan gå galt, så han sier jeg må ta sofatjeneste så mye kroppen sier jeg trenger :p <3

Har en veldig glad og fornøyd mann her i hus:) er enda tidlig! Men håper spira klorer seg fast til juni :)

Han er veldig glad og utrolig spent. Han har en sønn i skolealder fra tidligere, så han er bekymret for hvordan storebror vil ta dette.
Jeg er veldig redd for at dette ikke skal gå, min første graviditet, men han er en enorm støtte!

Han er rett og slett fantastisk!!! :) snakker til magen og koser med den, og er allerede knyttet til den lille spira. Så håper det går bra. <3 Han har vært super behjelpelig, og passer på meg. Nå er han dessverre på jobb i noen uker, så nå er det mamma som hjelper til med handling/husarbeid. :)

Må også skryte over min mann! Han er opptatt av at jeg hele tiden skal ha det bra:) Gir meg frokost på senga, handler og er opptatt av at jeg må slappe av om jeg føler for det;) Hans mor var skikkelig dårlig gjennom svangerskapene, var innlangt i et par måneder på sykehus og slik :o Så det satt nok inntrykk på han! Nei, han gleder seg fryktelig il å bli far, og planlegger alt han skal bygge til barnet:cat:

Han er veldig spent på alt som kommer. Vi snakker mye om det som skal skje :)

Her er hverdagen som normal. Er jo egentlig ikke så mye som har forandret seg annet enn at jeg er gravid. Begynner å bli litt sliten og kvalm, og da tar han nok over mer av mine "oppgaver" etterhvert :) Sybes ikke det er noen grunn til særbehandling enda. Han trår kanskje litt mer varsomt iom at jeg har fått streng beskjed fra legen om å unngå alt av fysisk og mentalt stress.

Så mange flinke menn dere har! :)

Min er heldigvis også glad, spent og veldig oppmerksom overfor meg. Til nå har jeg jo ikke merket noen symptomer, så deg har ikke vært så mye og passe på :) Men gleder meg til lenger ut i graviditeten når jeg faktisk føler meg gravid og han også ser en mage! Tenker det blir mye mer virkelig for oss begge da.

Er egentlig ikke store forandringen her :) vi tenker og snakker ikke så mye om det. Men tror han går og tenker og håper på at det skal komme en gutt denne gang ;)

Har en fantastisk mann som hjelper meg med alt. Tar seg av barnet vi har fra før, lager mat, lytter og ordner drikke :) han drar også på butikken og på stallen for å møkke så jeg kan slappe av hvis jeg trenger det!:) hjelper utrolig mye når man er så trøtt å sliten og sikkert litt grinete også:p

Startet negativ ( fordi han er redd for å miste igjen, så hans reaksjon var" det går over") men nå er han positiv og veldig behjelpelig med sønnen. Søndag fikk jeg sove hele dagen <3 og han laget middag ( noe han aldri egentlig gjør) også har han allerede en tanke om kjønn ( noe jeg ikke har ) så han gleder seg mer enn han viser ;) men jeg merker det likevel :) godt å vite vi er 2 om det, har tross alt prøvd siden påsken ( da vi mistet ved ma)

Han gleder seg på en måte veldig, men virker som han er veldig redd for at vi skal miste. "Alle" de nærmeste vennene hans har mistet og strevd lenge med å bli gravide så han tror vell ikke helt på det enda.. Har prøvd å berolige han med at ul viste et fint, blinkende hjerte så håper det går opp for han snart :) Vet jo at han gleder seg mye også for han prater om det hele tiden!
Han er desverre mye borte med jobb så her er det mamma som tar seg av meg nå som jeg er så kvalm..

Min har bestemt seg for navn og vogn og kjøpt bil... Jeg prøver jo så godt jeg kan og ikke bare snakke baby, så han har gjort dette på egenhånd, det kjipe er jo at vi er bestemt på forskjellige vogner :p

Min har bestemt seg for navn og vogn og kjøpt bil... Jeg prøver jo så godt jeg kan og ikke bare snakke baby, så han har gjort dette på egenhånd, det kjipe er jo at vi er bestemt på forskjellige vogner :p
Så herlig han har så mange meninger :) Hvilke vogn vil du og han ha? Er du mer enig i navnet da? :)

Så herlig han har så mange meninger :) Hvilke vogn vil du og han ha? Er du mer enig i navnet da? :)

Vi vil ha emmaljunga begge to, heldigvis! Han vil ha svingbare fremhjul, jeg synes det er finere med "fire hjul" :p men regner med det blir hans valg, lettere for seksåringen å trille også da :)

Navnet er et jentenavn så det spørs :p

Er jo kjekt at han gleder seg og tenker på dette, men kjipt å ikke få velge og vrake som jeg vil :p ;)

Back
Topp