Hvordan er mannen?

85modell

Glad i forumet
Bare lurer så fælt.... Er mannen din flink til å vise at han bryr seg om deg? Gir deg oppmerksomhet, med en klem, ett kyss, en armkrok, i det hele tatt får du kjærteng fra din elskede hver dag?Deler sofa med deg? Har en mann som jobber borte noen uker, han er ikke så flink til å inkludere meg slik... Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men lufter tankene mine... 1 dagen han kommer hjem kan jeg få litt oppmerksomhet, men så er det ingenting mer fra hans side :( Har tatt dette opp mange ganger, bedrer seg litt en periode men så er det glemt igjen.... Kjenner jeg trenger kjærlighet og nærhet... Blir mange tårer av slike tanker:(

Mannen min er flink sånn :) Men vi har blitt dårligere på å sitte i sofakroken sammen og se film og sånn, for jeg vil gjerne lese og han vil gjerne spille data på kvelden. Men vi glimter til en gang i blandt altså. Føler ikke jeg savner nærhet noen gang. Vi hadde derimot en periode i vår som ikke akkurat var noen høydare i forholdet vårt, men det hjalp å ta "Praten"! Håper dere finner ut av det, for der er en kjedelig situasjon for din del..! :(

Mannen min er flink sånn :) Men vi har blitt dårligere på å sitte i sofakroken sammen og se film og sånn, for jeg vil gjerne lese og han vil gjerne spille data på kvelden. Men vi glimter til en gang i blandt altså. Føler ikke jeg savner nærhet noen gang. Vi hadde derimot en periode i vår som ikke akkurat var noen høydare i forholdet vårt, men det hjalp å ta "Praten"! Håper dere finner ut av det, for der er en kjedelig situasjon for din del..! :(

Håper det.... Men har brukt så mye tid på å ta dette opp, nesten så man gir opp.... Føler ikke at jeg kan leve et liv uten nærhet og kjærlighet... Vi har det perfekt på alle andre måter, det som mangler er dette... Trur han blir usikker og Redd for å gjøre det, kanskje han er usikker på hva han skal gjøre... Men har sagt gang på gang det lille som skal til, har gitt han fasiten....

Jeg kjenner meg veldig igjen i noe av det du skriver. Men det er bare små perioder det er sånn. Men tror jeg sammenligner for mye med starten i forholdet, når man er oppslukt av hverandre. Jeg får gjerne ikke nok av han, og vil gjerne sitte helt inntil og kose hele tiden. Hehe. Det takler ikke han lenger, går en liten stund, så får jeg beskjed om å sette meg tilbake. :P Føler noen ganger at jeg krever litt for mye "bekreftelse" og oppmerksomhet. Men jeg er veldig glad i nærhet og kos, og kjenner ekstra behov for det nå om dagen, når hormonene herjer. :) Føler ikke jeg kan klage på hvordan vi har det 85% av tiden, men ønsker liksom at det skal være sånn hele tiden. Hvis jeg tar opp at jeg ønsker sånne små kjærtegn og liknende som jeg fikk i starten, får jeg høre at jeg ikke kan bestemme hvordan han gjør det, og at det ikke betyr at han ikke bryr seg. Så da må jeg "ta til takke" med de kjærtegnene jeg får. Hehe. Han er bare ikke så flink til å tenke over sånne ting, og hvor mye det betyr for meg å få dem. :)

Samboeren min er ikke flink med ord, han klarer ikke å uttrykke verbalt hva han føler. Men han er veldig god fysisk, stryker på meg hele tiden, vi sitter helt ved siden av hverandre i sofaen eller jeg ligger i armkroken hans. Skjønner godt at du trenger mer nærhet, og det synes jeg du bare skal fortsette med å fortelle mannen din.

Sent from my iPad using BV Forum

Dersom sambo "glemmer" det bort, tar jeg saken i egne hender, tar dataen bort fra fanget hans og setter meg godt til rette i armkroken. Han må gjerne bli litt snurt i starten, men det ender opp med litt kos allikevel :-)
Han er veldig flink til å ta og kose med magen min da. Det skal han ha :-)

Så som så... Han er flink av og til, men blir mye hverdag hos oss.
Men han kommer å gjir meg en klem og sender meldinger om at han elsker meg da, sånn innimellom:)
Sitter sammen og koser oss i sofaen når vi har tid til det, men ikke så veldig i armkroken.

Føler meg veldig bortskjemt, nå for jeg har en veldig unik og snill mann.
Han er lyttende, inkluderende, morsom, kjærlig, maskulin, snill og hjelpsom, og så er han svært interesserrt i barnet vårt i magen min. Han er veldig oppmerksom på hvordan jeg har det, og gjør det meste i huset og fikser når han ser jeg trenger å bare ligge på sofaen.
Han er flink til å si hva han føler, sender ofte eposter og sms i løpet av dagen, og vi gjør hverande glade.
Armkrok så ofte vi har mulighet, og mye tid med hverandre.. Prat, spille spill, høre/spille musikk etc...
På samme tiden blir det også mye gledelig savn når vi er borte fra hverandre i dagstimene, og vi kan også ha dager hvor vi får litt space fra hverandre :D

Dette hørtes nesten forferdelig urealistisk ut? Jeg hører det når jeg skriver det, Men sånn er det <3
Og han er min :D :D Hihihihihihih...
Han er og har alltid vært den beste <3

Back
Topp