Hvordan er mannen/kona?

Joda han hilser på meg å så på barna og når ingen ser på så så snakker han til magen min, når jeg sier det er fortidlig får jeg bare spørsmål om jeg har spurt h×n selv? Det er ingen som kan si sikkert, det er bare noe de tror. Jeg er faren og h×n trenger å vite hvem jeg er :smiley-bounce022:dance018:laughing025q

Dette er vårt tredje barn, og han er like engasjert nå som tidligere. Leser ivrig i appen min, susser magen og prater til babyen.
Jeg er i veldig dårlig form og er sykemeldt, og tilbringer min største tid i sengen, på sofaen eller med hodet i do. Han har tatt over alt i husholdningen, og gjør sitt aller beste for å passe på at jeg har det greit. Og det blir en del for han med to andre barn som krever en del, to store hunder som krever sitt (spesielt nå siden jeg er så svimmel og kvalm og ikke orker å gå tur med de) og et tre-etasjers hus som må vedlikeholdes. Kan telle på en hånd gangene han har klaget siden jeg ble dårlig for 5 uker siden.
Er 11+4 i dag.

Vi har nesten ikke snakket sammen om det enda.. Høres nok veldig rart ut, men fikk positiv test rett før jul, da var han bortreist på jobb. Jeg har hatt lite symptomer denne gang i forhold til sist så jeg har tenkt at det er mulig det ikke går denne gang .. Mannen leta etter symptomer hos meg hele romjula, spurte hele tiden om jeg var kvalm osv.. Det var vel hans måte å håpe og tenke at det skal gå bra. Nå er han på jobb igjenn, snart vert 2 uker, så skal bli godt å få han hjem for jeg kunne sovet døgnet rundt nå.
Vi har prøvd i 4 år, og det var han som pushet på det siste IVF forsøket nå, så jeg vet han gleder seg stort. Vi skal på en ny TUL på fredag da får han bli med også.. Om alt ser fint ut da skal jeg prøve å puste litt ut.. ☺️

Back
Topp