Hvordan er magen deres?

trillevirre

Andre møte med forumet
Føler magen min vokser i rekord fart! :dontknow
Men dette er også mitt "fjerde svangerskap"..
ma og to fødsler.. Var også stor dE to siste svangerskapene..
på siste så var det umulig å skjule noe når jeg var 9uker,
var på tur og de jeg ikke kjente som var med spurte osv pga magens str!
nå veier jeg også 20kg mindre enn da, og magen begynner å bli ordentlig hard! o_O
Vært på ul så sikker på at det kun er en i magen altså :p He He!
så hvordan er deres jenter?
 
Jeg er bare oppblåst på kvelden enn så lenge, men jeg synes selv at jeg har begynt å få litt mage ellers også? Kan jo bare være hodet mitt også da. Buksene er blitt byttet ut med tights med strikk i livet hvertfall :p Spent på hvor lenge det blir sånn før magen faktisk kommer for fult :)

Apper <3
 
Jeg er bare oppblåst på kvelden enn så lenge, men jeg synes selv at jeg har begynt å få litt mage ellers også? Kan jo bare være hodet mitt også da. Buksene er blitt byttet ut med tights med strikk i livet hvertfall :p Spent på hvor lenge det blir sånn før magen faktisk kommer for fult :)

Apper <3

Ja, på kvelden er jeg også oppblåst, så "værst" da!.. He He!
å buksene har blitt trange også, så går i gamle bukser eller tights.. He He!
 
Merker ingenting enda, men er jo ikke så langt på vei da :p Men fikk tidlig mage begge de forrige svangerskapene, så er litt spent på hvordan det blir denne gangen. Den største forskjellen så langt er vel at jeg har mye mer fett på magen nå enn da, så nå ser jeg jo gravid ut hele tiden egentlig. De to forrige gangene var magen helt flat, så da så jeg det godt veldig tidlig, at det var babymage liksom :)
 
Er bare første gangs gravid så er nok en stund til det vises på ordendlig. Men nå er jeg så oppblåst at jeg ser ivertfall tre-fire mnd på vei.Tar meg i å nesten kose med luft magen :)
 
Tidlig enda for mæ, så e bare luft på kveldan. Veeldig mye luft:/


<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3
 
Nå er jeg oppblåst og øm i magen. Og jeg er bare 4+2. Noen andre som er litt ømme i magen hvis dere klemmer litt?
 
Tok lang tid forrige gang, ser ikke noe til det enda heller, men nå har ikke jeg flat mage fra før hehe:)
 
Jeg så ut som jeg var gravid lenge før jeg ble det, så ingen fare for at det synes med det første. Er veldig oppblåst om kvelden da.
 
Andregangsgravid. Broren min ler av meg fordi magen synes så godt allerede ;) Svigermor er overbevist om at jeg er lenger på vei enn det jeg tror (Men jeg vet jo eksakt hvor langt jeg er på vei pga prøverør, men det vet ikke hun).
For de som ikke vet det må magen skjules. Jeg ser omtrent ut som da jeg var rundt 4mnd på vei med nr 1 ;)
 
Veldig oppblåst på kvelden. Men bedre nå faktisk :-D

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥
 
Jeg ser ut som jeg er langt på vei! Har vært gravid før da, men aldri kommer lengre enn 4mnd...

Men nå kom jeg nettopp hjem. Forlot sambo på fest fordi magen min står rett ut!! :p
Vanskelig å skjule! Spesielt siden jeg er ganske tynn i utgangspunktet... Dere kan jo se selv :p

ImageUploadedByBV Forum1373751768.966995.jpg
 
Flott babykul cs7. Fasinerende at magene popper ut så tidlig på noen. Magevalkene mine har ikke endret seg, regner med det ikke kommer til å skje noe på flere uker ennå. Kanskje rundt uke 12 når livmoren kommer over skambenet, sist tror jeg det var rundt da man kunne se det om man la godviljen til, var vel rundt uke 16 før de som ikke kjenner meg kunne se at der var babykul.
 
1373789002152.jpg
Forrige uke ;-)

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥
 
Slik er min mage på dagen. Verre er den på kvelden! Jeg har blitt til en stor ballong, haha. Hvordan skal jeg klare å skjule det i 12 uker liksom? :p

Apper <3
 

Vedlegg

  • 1373790545191.jpg
    1373790545191.jpg
    44,6 KB · Visninger: 57
Back
Topp