Ikke i bruk
Forumet er livet
Hei damer!
Nå har dere snart født alle sammen. Hvordan har dere det nå som dere er barselkvinner?
Nå har dere snart født alle sammen. Hvordan har dere det nå som dere er barselkvinner?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alvorlig brystbetennelse og ultralite søvn her [emoji1320]
Sover, bæsjer og spiser [emoji5][emoji28] kunne med fordel sovet litt mer om natta, men de siste to-tre nettene har vi fått totalt 6-7t søvn. Så det begynner å hjelpe [emoji4] Jeg har hatt en del såre brystvorter og har ofte vondt/er øm i "ytterkant" av puppene. Det sprenger liksom [emoji57]
Sover, bæsjer og spiser [emoji5][emoji28] kunne med fordel sovet litt mer om natta, men de siste to-tre nettene har vi fått totalt 6-7t søvn. Så det begynner å hjelpe [emoji4] Jeg har hatt en del såre brystvorter og har ofte vondt/er øm i "ytterkant" av puppene. Det sprenger liksom [emoji57]
Får dere virkelig så mye søvn? Nå ble jeg misunnelig. Jeg oppnår halvparten, men oppdelt. Sover babyen lenge sammenhengende?
Kolikk på baby og alene med storebror også på dagtid i én uke til, så dette er spennende
Kolikk? Hvor gammel er baby nå? Skriker utrøstelig hele kveldene?
Ikke hele kvelden, men kan holde det gående i 2-4 timer, helst på kveldstid. Roer seg noen ganger i bæretøy og det hjelper når vi masserer, sykler med beina osv. Han er litt over én mnd. Vi bytter på, men ingen av oss sover stort.
Hvis han roer seg er det altså IKKE i nærheten av kolikk, men hvis han skriker dyrisk og utrøstelig sammenhengende i mer enn 3 timer mer enn 3 kvelder i uka så er det under den betegnelsen. Det er kjempetøft å gå gjennom og veldig skremmende da man ikke vet om noe er galt. Vi hadde det sånn med eldste til hun var 4 måneder. Ingenting hjalp. Hørtes ut som hun holdt på å stryke med. Grusomt, men det går over. Jeg er forberedt på at det kan skje med lillebror også..