Hvordan er janus ull?

lykkeligfrøken89

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Ser obs har - 30% på babyull fra janus..! Erfaringer? :D

Mamma for første gang i des/jan <3

Jeg har en tante som jobber i Janus, og hun sverger til de! Har aldri prøvd det før da, untatt litt sokker og slikt vi har fått i julegaver, men ifølge tante er det eldig bra ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~

Synes de klør litt jeg da :P

Janus er et godt merke. Men er veldig fornøyd med ullen fra Europris. Mener vi har hatt Janus før men husker ikke så veldig mye mer enn det :P

Kjøpte en ulldrakt i Janus nettopp på Obs. Synes den virker veldig myk og romslig. Blir nok et par til.

Jeg syntes med førstemann bodyene fra Janus mista fasongen litt fort, og ble liksom litt "slappe", men ellers var det ikke så mye å klage på:) Men jeg foretrakk nok andre merker. Nå kjøper jeg midlertid det til femåringen når det er på tilbud:)

Sent from my iPad using BV Forum

Janus har mange ulike typer ulltøy da. Hvilke er på tilbud?

Krinkelull er tykt og solid. Prinseull også

De tynnere ulltypene synes jeg blir litt utvida og "slappe" etter ei stund. Slik som fx de med fargerike striper(playground)

Last edited:

De tynnere ulltypene synes jeg blir litt utvida og "slappe" etter ei stund. Slik som fx de med fargerike striper(playground)
ImageUploadedByBV Forum1408731447.726257.jpg

<3 VinterPrinsesse <3

Mye av januar er bra, men de der syntes jeg å huske blir litt slappe?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Mye av januar er bra, men de der syntes jeg å huske blir litt slappe?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jo det er vel det, men da kan en jo passe lengre også da. Huska vi hadde en str 50 body som passa i all evighet :)

Ser ut som salget fortsetter denne uka, de har noen tilbud på prins-/prinsesseserien og fortsatt 30 % på body og lekedress i babyull. I tillegg er det 40 % på alle ullplagg til barn fra Pierre Robert. Jeg vet ikke om de har plagg for de aller minste?
Link til kundeavis (funker forhåpentligvis?): http://kundeavis.coop.no/aviser/obs/loren/index_mobile.php

Ser ut som salget fortsetter denne uka, de har noen tilbud på prins-/prinsesseserien og fortsatt 30 % på body og lekedress i babyull. I tillegg er det 40 % på alle ullplagg til barn fra Pierre Robert. Jeg vet ikke om de har plagg for de aller minste?
Link til kundeavis (funker forhåpentligvis?): http://kundeavis.coop.no/aviser/obs/loren/index_mobile.php
Hurra! Ble lei meg for at jeg ikke fikk kjøpt denne uken, men skal definitivt ta meg en tur neste uke.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Janus passer ikke for smale og tynne babyer. Passer best til de litt runde :-) Er veldig fornøyd med krinkelulldressene fra janus :-)

Minste body er str 50:) men er bare "runde" str som 50-60-70-80 osv:)

<3 VinterPrinsesse <3

Back
Topp