Hvordan er Janus ull i str?

LykkeligTrollmor

Elsker forumet
Tenker på de den todelte dressen ( lag nr to ).. har en på 3, blir 4 i januar..
bruker 98 i vanlige klær nå.., og så str på den var enten 100 eller 110.. hadde planer om 104 jeg! he he

De er STORE!
Du tenker på den Prins og Prinsesse?
Jenny er 2, og har 90 i den buksa og den er ganske baggy på henne.

stooooore i størrelsen! gutten min bruker 86 til vanlig! og det er litt stort!
janus må han ha 80! og da er det ganske stort[:D]

Litt små i størrelsen synes jeg. Jeg synes ikke det gjør noe at ullundertøyet blir litt langt i armer og ben, så jeg kjøper oftest en størrelse større enn jenta mi bruker..

Oj...hvordan store synes dere de er da? Jenta mi bruker 92 til vanlig, og har mest ullundertøy i 100. sitter helt fint.
Sin første janusheldress fikk hun da hun var 9 mnd i str 90. Den var romslig og vi brukte den lenge, men den satt også helt fint.. jenta mi er lang og slank men ikke stor for alderen..
Skjønner ikke at dere synes de er så store?

Regnbue og prins/prinsesse er like i form og fasong..
Synes de er gankse så giga ja!

ORIGINAL: Rattatai

Oj...hvordan store synes dere de er da? Jenta mi bruker 92 til vanlig, og har mest ullundertøy i 100. sitter helt fint.
Sin første janusheldress fikk hun da hun var 9 mnd i str 90. Den var romslig og vi brukte den lenge, men den satt også helt fint.. jenta mi er lang og slank men ikke stor for alderen..
Skjønner ikke at dere synes de er så store?

Jeg kjøpte bl.a en tipsy ullbody i str 90 til sønnen min i går. Den er større enn alle bodyene han har i str 92.
I lekedressen har han str 80, og han bruker 86/92 til vanlig..

Janus er litt store ja. Men den todelte lag 2 med jakke og bukse, der er jakka ganske kort i modellen. Hadde 1 større str i jakka enn i buksa, for den var lengre.

Alt vi har prøvd av janus har vært stoort i strlsen. Han har et sett nå, men det er body og strømpis, i strlse 70. Han er 81 cm og det passer perfekt.

syns alt janus ull er store i str... gutten min er over 2 år og har nettopp lagt vek 80... som i går... bruker 92 i andre klær

Back
Topp