Hvordan er huden?

Masse kviser. Har en del til vanlig også, men ikke så hyppig og mye. Ingen glød ennå her, nei... Husker ikke om jeg hadde mye uren hud sist. Tror ikke det.. Fikk gutt da. Er det virkelig et tegn på jente å ha uren hud? Jeg tror ikke helt på alt sånt, men vi får se da. Jeg har ikke noe ønske om ett spesifikt kjønn uansett. Håret blir vel også noe raskere fett, ja.

Ja, de sier så.. ville ikke satt penger på det, men.. :hilarious:

Begynt å få kviser på haka også blitt veldig nuppete på kinnene :wtf:

Ingen endring i huden, det merket jeg ikke noe av i tidligere svangerskap heller. Har en av hver, og var ingen forskjell på gutten eller jenta :)

Men er jo et kaos av hormoner i kroppen, så at noen går ut over huden er vel bare naturlig desverrre..

Fått skikkelig tørr hud på nesen og pannen! Ingen kviser :)

Fått skikkelig store kviser på haken og nesen helt i starten av graviditet. Pleier aldri å ha kviser! Kan ikke huske jeg har hatt det i tidligere svangerskap har gutter fra før

Ååh etter jeg passerte 9+0 har jeg fått så store og vonde kviser!!! Huden er super sensitiv for alt av såper, både ansikt og kropp. Har fått utslett av shampoen min og huden er helt uttørket. Yup livet suger :hilarious:

Redd for å jinxe det, men føler huden i ansiktet er finere enn noen gang. Føler både negler, hud (i ansiktet) og hår har fått mer glød, på en måte. Derimot sliter jeg mye med utslett ellers. Lurer på om jeg har fått sopp i lysken, så det er jo stas ;p

Med datteren hadde jeg helt fantastisk hud, det er for godt til å være sant. Masse glød of 100% kvisefri. Frisk hud. Dette pluss fantastisk hårvekst , både lengde og i volum fikk meg til å tro at det gjemmet seg en prins i magen, men ut kom prinsesse for det.
Er gravid igjen nå, og hun så ikke ut de 3-4 første mnd. Tørr, livløs og sliten hud. en del kviser også. Har nå de 2 siste ukene endelig gitt seg og blitt kvitt kvisene og gløden kommer av og på. Vet ikke kjønnet denne gangen. Jm var usikker.

• Liker
Reactions: S91
Jeg har fått mye små kviser på bryst og rygg. Sitter tett i tett, ikke spesielt pent. Har aldri vært plaget med dette før graviditet! Tidlig ultralyd indikerte 85% sannsynlighet for jente. Jeg har ordinær ultralyd neste uke, så blir spennende å høre mer om kjønn.

Har fått kraftig utbrudd i ansiktet med rødhet, ruglete områder og små prikker. Legen mener det er rosacea

Har fått kraftig utbrudd i ansiktet med rødhet, ruglete områder og små prikker. Legen mener det er rosacea
Jeg har akkurat det samme!! Usikker på om d er rosacea, men kan minne veldig om det. Har en finacea-krem som funket bra før graviditeten, men ikke funker nå. Vil også værw forsiktig med å bruke den i tilfelle den ikke er så bra for baby

Jeg har akkurat det samme!! Usikker på om d er rosacea, men kan minne veldig om det. Har en finacea-krem som funket bra før graviditeten, men ikke funker nå. Vil også værw forsiktig med å bruke den i tilfelle den ikke er så bra for baby
Snakkte med legen i dag og fikk starte opp med rozex krem. Satser oå at den kan resusere det litt

Huden har vært skikkelig dritt en periode! Måtte til både lege og hudlege etter jeg fikk tidenes allergiske reaksjon.. men nå har det gått seg til litt og huden er veldig bra *bank i bordet* Men fortsatt til gode å se den gravidgløden :joyful:

Her er foreløpig huden fin, en eller annen kvise som dukker opp innimellom, men ikke mer. Hår og negler er helt fantastisk om dagen :angelic::Heartred

Har aldri kviser til vanlig, men nå dukker det opp en her og der titt og ofte :hilarious: Utenom kvisene er huden mer glowy, og ikke like tørr som før.
venter jente, så kanskje det ligger noe i det :D

Bedre hud uten noe særlig kviser, men føler ellers jeg ser litt blass ut. Ikke noen lekker gravidglød her i gården :mask:

Back
Topp